Födelsedag :D
Forum > Off Topic > Födelsedag :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Hade bara lust att göra en liten tråd om min födelsedag
Onödigt egentligen, jag vet, men det är lite roligt XD Fick en dator, hpbok, quidditch genom tiderna, biljett till hp festival i Katrineholm m.m 29 sep, 2011 19:21 |
|
Knizzlare
Elev |
Grattiiiis!
Najsiga presenter låter det som också! :> Hpfestival i katrineholm, låter intressant, berätta mer! ![]()
29 sep, 2011 19:22 |
|
ninja
Elev |
Grattis på födelsedagen
29 sep, 2011 19:23 |
|
Ida S
Lärare |
Grattis på födelsedagen
"we live together, and harry does all the cooking." 29 sep, 2011 19:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Grattis
Jag har hört om den där festivalen, de ville att vi skulle skicka dit idéer och wrockband osv... synd att det ligger samtidigt som Wrockeborg för vi kunde inte hjälpa dem without something there is no nothing 29 sep, 2011 19:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Hoho
Skrivet av Knizzlare: Grattiiiis! Najsiga presenter låter det som också! :> Hpfestival i katrineholm, låter intressant, berätta mer! Vet inte jättemycket än, mer info skulle komma senare. Men det är den 15 Oktober iallafall, typ 16-18 tror jag.. 29 sep, 2011 19:25 |
|
Cyachi
Elev |
Grattis!
Jag har namnsdag idag, hehe. 29 sep, 2011 19:26 |
|
Emily
Elev |
edit: ^ Grattis!
GRATTIS! Wow, låter kul med HP-festival! Ta med mig? (a) "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
29 sep, 2011 19:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-29 kl. 19:28
|
|
C4
Elev |
Stort grattis!
Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 29 sep, 2011 19:28 |
|
Dante
Lärare |
Grattis!
Fina presenter dessutom! 29 sep, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen