Jättekul sak!
Forum > Off Topic > Jättekul sak!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Hej! För några månader sedan hittade jag en grej i tidningen att det stod "Harry Potter kläder uppvisning, och behind the scenes bilder som aldrig visats förr" så jag åkte dit. Här kommer några bilder
Kläderna (orginal-kläder!) på NK i Sthlm ![]() ![]() Behind the scenes fotona! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Han behövde använda 100glasögen för alla filmerna, dem gick sönder väldigt lätt.. hehe det va det!
29 sep, 2011 15:08 |
|
childhoodlight
Elev |
29 sep, 2011 15:19 |
|
J00KERN
Elev |
29 sep, 2011 15:37 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
29 sep, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
100 glasögon?! omiljövänligt? xD
awesome pictures dude! 29 sep, 2011 17:33 |
|
Noctum
Elev |
OJ, hade dom verkligen 100!!??! jag tror jag har hört eller läst nån stans att han använde lika många trollstavar för att dom också gick sönder
29 sep, 2011 17:37 |
|
si_tonks
Elev |
29 sep, 2011 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen