Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twitter

Forum > Off Topic > Twitter

Användare Inlägg
Elderwand
Elev

Avatar


Jag har inte twitter, men jag följer olika kändisar, så som Mattew Lewis, James&Oliver Phepls osv. Min favorit är Robert Pattinsons. Hans tweets är så mänskliga på något vis c: Eller så är det bara jag som är galen i honom, men jaja!
Har ni twitter eller följer ni någon trevlig människa? c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lspn9bxk241qc4rxzo1_500.png

28 sep, 2011 17:07

Borttagen

Avatar


Jag har twitter, är dock nästan aldrig inne. Men jag tycker att Lord_Voldemort7 är grym, haha.

28 sep, 2011 17:09

Borttagen

Avatar


jag skaffade bara twitter för att följa folk :]
jag följer Lord_Voldemort7 också. Legend... wait for it.... dary!
sen följer jag en typ kändis som har en sjukt bra musiksmak och han peppar folk.
folk som uppdaterar varje timme klarar jag bara inte av o.o

28 sep, 2011 17:31

childhoodlight
Elev

Avatar


EHEH har twitter också mest för att följa folk. Relativt många kändisar har skrivit tillbaka till mig prrr ♥♥ älskar det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

28 sep, 2011 19:30

IamAK
Elev

Avatar


jag har twitter följer en hel del... kändisar, youtube folk, folk jag känner genom internet, lite random osv. skaffade dock inte twitter för det, uppdaterar själv också. följ mig om ni vill, heter MileyAnneTisdal där xD

28 sep, 2011 19:34

Celebikai
Elev

Avatar


Funderar på att skaffa bara så att jag kan följa Jedward, Voldemort och Ana Gina x3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

28 sep, 2011 19:51

Borttagen

Avatar


Skaffade en ny idag c:
http://twitter.com/#!/Noodleeez

29 sep, 2011 16:27

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag heter moltie på twitter

Följer alla JoBros, vänner och lite andra fina personer

without something there is no nothing

29 sep, 2011 16:35

ninja
Elev

Avatar


Jag har twitter faktiskt men jag skriver aldrig något, är medlem för att följa några kända personer haha...

http://twitter.com/tommcfly
Absolut bästa!

29 sep, 2011 16:46

Forum > Off Topic > Twitter

Du får inte svara på den här tråden.