R.I.P Tösen! (27/9-11)
Forum > Off Topic > R.I.P Tösen! (27/9-11)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Förlåt om ni tycker denna tråd är onödig, men måste skriva av mig då denna kanin har varit min enda bästa vän)
För precis 4 och ett halvt år sedan träffades vi för första gången, du satt där i din bur, liten och svart som natten, precis då så visste jag att vi passade ihop som en nyckel i rätt lås.. Nu 4 och ett halvt år senare så cyklade jag upp till 4H för att ta hand om dig, för att gå på en promenad i kanske årets sista varma solstrålar, när jag tittade in i buren så låg du bara där, stel som en pinne och helt livlös och jag förstod redan då att du var som borta med vinden.. Du ska veta att du har betytt allt för mig, jag har skrattat och gråtit med dig, kört ner min näsa i din päls säkert mer än 1000 gånger, du har fått åka i min cykelkorg hur mycket du har velat och du har varit min enda bästa vän! Men allt måste ha ett slut, och ditt liv gick i mål i dag.. Har gråtit hela eftermiddagen över din död och hoppas du kommer ha det bra där uppe i himlen! ♥ 27 sep, 2011 20:48 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
27 sep, 2011 20:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Nej gud, stackarn, och stackars dig! Och, bläää! Det är inte rättvist att sånt här händer, det är inte rätt, det är bara, blä! R.I.P. Tösen
![]()
27 sep, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Tack båda två, det är skönt att kunna prata av sig hos er mugglisar, för ni förstår hur det känns ♥
27 sep, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Stor kram ♥
Och självklart är tråden inte onödig. Inga trådar är för små eller stora för att vara värda att uppmärksammans, Skriver man något gör man det av en anledning. 27 sep, 2011 21:00 |
|
Salazar1
Elev |
Gråter med dig♥ Vet själv hur det var när min lilla kanin dog
Slytherin Pride 27 sep, 2011 21:01 |
|
adliitam
Elev |
Det är ingen onödig tråd! Det gör ont att förlora ett djur ♥
"You think the dead we loved ever truly leave us? You think that we don't recall them more clearly than ever in times of great trouble? Your father is alive in you, Harry, and shows himself most plainly when you have need of him. How else could you produce that particular Patronus? Prongs rode again last night.". ![]() ![]()
27 sep, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Har faktiskt kanin som patronus, den patronusen kändes ämnad för mig liksom och passade mig bra ♥
27 sep, 2011 21:07 |
|
luckyBella
Elev |
Förstår känslan, blev av med mitt marsvin för en månad sedan och det kändes och känns verkligen hemskt. Lider och sörjer med dig ♥
27 sep, 2011 21:08 |
|
linnvendela
Elev |
Stackars lilla Tösen och stackars lilla DIG! Min Kanin är snart 6 år och har nog inte så jättemånga dagar kvar... Men jag lovar att livet går vidare även om det inte känns så nu. Lider med dig♥
Jaha. 27 sep, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen