Favoritväder?
Forum > Off Topic > Favoritväder?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lingonbean
Elev |
Idag är en såndär härlig höstdag här uppe i Östersund. Höstväder som inte regnar, löv i fina färger och lite småkyligt i luften så att man vaknar till lite och alldeles perfekt att ta sig en springtur i.
Ungefär såhär ser det ut idag: Vilket är ert favoritväder? Och hur ser det ut hos er nu? Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 26 sep, 2011 10:46 |
|
Latmask
Elev |
Jag har precis samma väder som dig. Sådär lagom temperatur, men som vanligt blåsigt.
Mitt favoritväder är nog regn, det är nästan alltid mysigt. 26 sep, 2011 12:08 |
|
Parseltongue
Elev |
Just nu är det ganska mulet här, och kallt. Nästan lite dimmigt ute. Ganska tråkigt väder tycker jag!
Jag har nog flera favoritväder beroende på årstid. Älskar en vinterdag med massor av snö, på hösten är det härligt när solen skiner och träden/marken är färgglada och på våren & sommaren är det ju underbart så fort solen skiner, haha!
26 sep, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
jag älskar hösten. det börjar komma nu.
fast här på gotland är det fint väder med sol och vind. vissa säger att man blir deppig under hösten men jag absolut älskar det. mrawesome, min bro alltså, säger att det verkligen märks att jag är gladare på hösten. när det regnar och så. så jag älskar regn och vind.. man känner så sjukt många element känns det som 26 sep, 2011 13:09 |
|
JessieH
Elev |
Jag älskar när det regnar, alltså när det typ vräker ner och så åskar och blixtrar det
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 26 sep, 2011 13:57 |
|
Danzi
Elev |
Just nu är det soligt och varmt ute hos mig
Mitt favoritväder är en härlig sommardag med skinande solsken och upp mot 25 grader ute. Ääälskar värme! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
26 sep, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
Det beror på årstid, humör och vad jag planerar att göra!
Men jag har absolut ingenting emot regn - det är supermysigt och nästan alltid bra. Det är härligt att springa i regn, att promenera under ett paraply, att sitta under taket på altanen och lyssna, eller att sitta inne och mysa när det regnar. Regn är helt enkelt tumme upp! Vad jag verkligen ogillar är när det är massa snö, och solen lyser jättemycket. Jag vill inte precis att det ska vara kallt, men när solen lyser på vit snö blir jag helt bländad och får huvudvärk. 26 sep, 2011 18:18 |
|
black_silver
Elev |
Just nu är det tråkigt, grått och molnigt.. Mitt favvo väder är nog en fin, snöig vinterda..
Heja Ravenclaw! 26 sep, 2011 18:20 |
|
Enchanted
Elev |
Jag älskar ljudet av regn men jag hatar annars själva regnet. Nu har jag finally find a soulution, rainymood ♥
26 sep, 2011 18:22 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 sep, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen