Vilken färg?
Forum > Harry Potter > Vilken färg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Toonks
Elev |
Vilken färg skulle ni vilja ha på er elevhems-flagga? Jag är i Gryffindor och det skulle vara kul att ha mörblå bakgrund med ett guldfärjat lejon!
25 sep, 2011 19:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 15:22
|
|
adliitam
Elev |
25 sep, 2011 19:22 |
|
grodan-boll
Elev |
samma här, skulle inte kännas som Gryffindor annars SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 25 sep, 2011 22:06 |
|
C4
Elev |
Ravenclaw, med djupblå bakgrund och bronsfärgad silvrig örn.
Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 25 sep, 2011 22:14 |
|
the ghost of the gabbz
Elev |
Hmm.. Jag gillar verkligen det röda och gula. Så skulle nog nöja mig med dett
25 sep, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
guld är det annars, inte gul
26 sep, 2011 00:19 |
|
joel9324
Elev |
26 sep, 2011 06:52 |
|
allealicia
Elev |
26 sep, 2011 07:12 |
|
mellanrum
Elev |
26 sep, 2011 07:40 |
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Jag tycker att gult och svart passar bra för mig.
That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 26 sep, 2011 07:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen