Vad ska ni göra idag?
Forum > Off Topic > Vad ska ni göra idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jackie
Elev |
Om det finns ett sådant här forum, så avada kedavra på denna! Var är sökknappen förresten?
Anyway, jag ska på gymnastikträning i tre timmar. WIHOO 25 sep, 2011 13:19 |
|
Elley
Elev |
Sökfunktionen hittar du nedanför forumkategorierna
Jag ska ut och plocka svamp hade jag tänkt
http://nouw.com/ellenfelixson/
25 sep, 2011 13:20 |
|
Jackie
Elev |
Tack så mycket! Trevligt med lite svamp
25 sep, 2011 13:24 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag skulle egentligen shoppa idag men det gick inte så då får jag väl sitta och lata mig framför datorn eller läsa istället...rättså najs det med men det skulle vara myyyyycket najsigare om jag var i Örebro nu och shoppade, men det får väl bli nån annan helg..
![]()
25 sep, 2011 13:26 |
|
kinshaw
Elev |
25 sep, 2011 14:34 |
|
adliitam
Elev |
25 sep, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
Datorn...? Haha, nej. men har inga planer typ, är planlös... Åå, men vilket roligt liv jag har asså!eller?
25 sep, 2011 14:49 |
|
superman
Elev |
Sjuk = skins, mugglis, tumblr, musik, tv
25 sep, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
Har tränat. Planerna nu är att duscha, packa till imorgon, räkna matte och titta på tv.
25 sep, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
åka hem från gotland och the old usual.
geeka tumblr och skrolla så långt jag orkar musik kolla in nya serier :> sno mat från köket när ingen ser > 26 sep, 2011 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen