vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
här tänkte jag att vi kunde diskutera vilka hp filmer och böcker ni tycker mest och sämst om. eller om ni vill prata om olika delar eller scener av dom
25 sep, 2011 12:39 |
|
superman
Elev |
Gillar sjätte filmen och sjunde boken minst. Sjätte boken mest och ettan, trean, femman och sjuan del 2 är dom bästa filmerna.
För övrigt så finns det väldigt många såna här trådar, så använd sökfunktionen i fortsättningen 25 sep, 2011 12:54 |
|
Borttagen
|
Ja gillar andra filmen minst "/
Men ja tycker att den sista boken är ganska trög i början :o Men fjärde boken och The deathley hallows 2 är mina favoriter ;3 25 sep, 2011 13:00 |
|
IamAK
Elev |
gillar inte femte och sjätte filmen så mycket, tycker dom är ganska dåliga och tråkiga på nåt sätt... älskar alla böcker dock.
25 sep, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
Jag hatar tredje filmen! Den är bara pinsam på något sätt, även om Radcliffe är jättegullig. Annars är ju första och andra filmen mer mysiga än bra, de har man vuxit ifrån lite. Fyran har de ändrat rätt mycket i från boken men jag tycker ändå att den håller måttet, femman är ok fast man märker att de fått utesluta en hel del från boken och sexan och sjuan del 1 och 2 är bäst. När det gäller böckerna kan jag inte välja, alla böckerna är liksom en enhet för mig. Jag kan inte välja bort någon av dem.
25 sep, 2011 15:34 |
|
C4
Elev |
Trean är min favoritfilm, oavsätt vad ^ säger, haha.
Gillar stämningen och fullkomligt älskar musiken. Trean har de bästa låtarna! Älskar även fyran. Spoiler: Tryck här för att visa! Filmen jag tyckte om minst... Jag vet faktiskt inte, men jag tycker de kunde gjort ettan och tvåan lite bättre. Inte för att de inte är bra... De är bara lite sega! Av böckerna så är sexan min favorit. Tycker verkligen om Tom Riddle backstory, och det var väldigt mycket lektioner i sexan! Älskar lektionerna ♥ Vilken bok tycker jag om minst? Hmm. Ärligt talat, jag vet faktiskt inte. Jag tror att jag tycker om trean lite mindre än de andra, men jag älskar den ändå. Hahaha! Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 25 sep, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
Jag gillar INTE halvblods prinsen på film. Boken var ju bra, men filmen, big nono! Gilalr inte fenixorden på film heller.. Sämsta boken måste nog bli hemligheternas kammare, när jag läste den i sommmras blev jag faktiskt ganska utråkad och den tog en vecka och läsa och den är bara 400 sidor. Även om den är bra så är det den sämsta. Bästa boken måste nog bli fenixorden och dödsrelikerna och bästa filmen är deathly hallows, lätt!
25 sep, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
jag tycker inte om halvblodsprinsen på film, men älskar boken ^^
25 sep, 2011 16:02 |
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Jag gillar inte första boken eller filmen. Förlåt alla som älskar den boken/filmen.
That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 25 sep, 2011 16:23 |
|
viktor
Elev |
jag tycker att feman på bok och film är sämst och bäst är part 1 och 2 halvblods prinsen är sådär. hopas att ni gillar denna tråd
26 sep, 2011 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen