Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Avada Kedavra den här tråden om det finns en)
Back to the subject. Vad är ditt starkaste ämne? Är det kanske matematik, något språk, bildkonst, biologi..? Mina är bildkonst och matte, fysik är på gränsen... Tell me, what's yours? 24 sep, 2011 13:27 |
|
Borttagen
|
Engelska, biologi, språk, SO och musik C:
24 sep, 2011 13:28 |
|
Elley
Elev |
24 sep, 2011 13:29 |
|
Borttagen
|
Engelska och svenska.
Jag skulle vilja säga idrott eftersom jag älskar det, men eftersom min kropp fuckar upp sig så jag nästan aldrig kan vara med så kan jag nog inte säga det. 24 sep, 2011 13:31 |
|
mellanrum
Elev |
24 sep, 2011 13:33 |
|
Borttagen
|
Geografi är jag ganska bra på också ^-^
24 sep, 2011 13:34 |
|
Amandan
Elev |
24 sep, 2011 13:35 |
|
Hotissue
Elev |
24 sep, 2011 13:37 |
|
Cyachi
Elev |
^13:37!
Skulle säga svenska. 24 sep, 2011 13:42 |
|
Hotissue
Elev |
24 sep, 2011 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen