Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

guldbiljetten!!!

Forum > Off Topic > guldbiljetten!!!

Användare Inlägg
tyri
Elev

Avatar


Här kan du skriva om vänner som betyder mycket för dig, eller bara försänar det.
Du skriver vad dom/den heter och varför dom försänar guld. Du kan också skriva om dig själv.
Sen om några månader (vi har inte riktigt bästämt när) så får den/dom/du ett medelande om att den/dom/du har vunnigt en guldbiljett, som leder till en stor ÖVERERASKNING!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

22 sep, 2011 16:48

Anapneo
Elev

Avatar


22 sep, 2011 16:51

Borttagen

Avatar


EbbaDiggory tycker jag förtjänar guldbiljetten för att utan henne så skulle jag aldrig blivit medlem här på mugglarportalen!

22 sep, 2011 16:56

Borttagen

Avatar


Enchanted och superman
enchanted för att hon är så sjunkt awesome, snäll och rolig, typ den enda jag har vågat prata med här på mugglis :$
och superman för det var hon som fick mig att komma hit och feel the magic overflow o.o
peace out foks!

22 sep, 2011 17:08

Borttagen

Avatar


Accalia
för utan henne skulle jag inte vara medlem på Mugglarportalen, om någon skulle vara min tvilling skulle det vara hon. utan henne skulle jag inte leva
(på allvar, jag var på väg att ta livet av mej, så gjorde hon mej på extremt bra humör igen). hon är Harry potter beroende.
hon är verkligen värd en guldbiljett.

22 sep, 2011 17:08

si_tonks
Elev

Avatar


ska inte det här vara på off topic??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

22 sep, 2011 17:09

Jackie
Elev

Avatar


Fuffle för hon är den bästa bästis man kan ha! Hon betyder så sjukt mycket för mig och jag älskar henne verkligen. (Och ja, jag känner henne IRL)

22 sep, 2011 18:18

Dante
Lärare

Avatar


*flyttar till Off Topic*

23 sep, 2011 08:14

Forum > Off Topic > guldbiljetten!!!

Du får inte svara på den här tråden.