Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bloggnamn!!!

Forum > Off Topic > Bloggnamn!!!

Användare Inlägg
Weasley<3
Elev

Avatar


Någon som snabbt skulle kunna ge mig lite inspiration till ett bloggnamn?! Jag funderar på nåt bra citat från HP.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

21 sep, 2011 19:51

Borttagen

Avatar


Ta något roligt, minnesvärt och nåt som speglar dig! Mitt bloggnamn är nerdherder - älskar det!

21 sep, 2011 19:52

Weasley<3
Elev

Avatar


Mmm. Jag gillar citatet "Don´t worry. Youre just as sane as I am." Luna Lovgood men det är så långt. Det andra jag gillar "Det är klart att det händer inne i huvudet på dig, Harry, men varför i all världen skulle det betyda att det inte är verkligt?" Albus Dumbledore men det är ännu längre.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

21 sep, 2011 19:55

Borttagen

Avatar


Ta kanske nargles eller något sånt småord,då det blir GRYMT långt med en hel textbit

21 sep, 2011 19:56

Borttagen

Avatar


Eftersom du verkar gilla Luna;
Ibelieveinnargles typ ^^

21 sep, 2011 20:28

Weasley<3
Elev

Avatar


Det var ett bra förslag men det blev hufflepuffgirl. Ganka trist och opersonligt namn men, men.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

26 sep, 2011 17:53

Borttagen

Avatar


Behöver inte alls vara opersonligt! Om du känner väldig stark sammanhörighet med Hufflepuff så är det ju jättebra!

26 sep, 2011 18:05

Weasley<3
Elev

Avatar


Det är sant!

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

26 sep, 2011 18:08

Forum > Off Topic > Bloggnamn!!!

Du får inte svara på den här tråden.