Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Skroffsan
Elev |
Vad är det värsta (eller bästa) som hände er idag??
![]() Berätta gärna om båda xD♥ Kram...! 20 sep, 2011 16:25 |
|
GinnyOlivia
Elev |
20 sep, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
Bäst: Vi slutade fem minuter tidigare!
Sämst: Pappa väckte mig en halvtimme innan skolan började. -.-" 20 sep, 2011 16:30 |
|
Skroffsan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bäst: Vi slutade fem minuter tidigare! Sämst: Pappa väckte mig en halvtimme innan skolan började. -.-" jag skulle dampa loss om nån väckte mig tidigare Kram...! 20 sep, 2011 16:31 |
|
superman
Elev |
Bäst: jag köpte min Gryffindor-halsduk!! Och sen kom jag hem och såg att massor av folk hade gett mig komplimanger för mina filmer där jag sjöng, det gjorde typ min dag ♥
Sämst: ingen aning om hur det gick på religionsprovet. Jag kan ha fått typ E och jag kan ha fått A, hahah.. 20 sep, 2011 16:32 |
|
Enchanted
Elev |
Bäst: Min klass
Sämst:Skolmaten och alla läxor 20 sep, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
Bäst: Friendos.
Sämst: Åkte samma buss som ett riktigt jävla svin. 20 sep, 2011 16:37 |
|
expelliarmus
Elev |
Bästa; Att jag tränade stenhårt imorse! Engelskalektionen var ganska underhållande också!
Sämsta; Alla tankar och känslor.
20 sep, 2011 16:42 |
|
Elderwand
Elev |
Bäst: Fick MVG på ett praktiskt hemkunskapsprov! yäy
Sämst: Nu ska jag egentligen plugga SO och svenska
20 sep, 2011 16:43 |
|
Ginnyy
Elev |
20 sep, 2011 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen