Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MUGGLARE!!

Forum > Harry Potter > MUGGLARE!!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Ms.Riddle
Elev

Avatar

+1


Är det bara jag som stör mig på när folk säger:
"Tänk på att allt är påhittat, det finns ju inte på riktigt"
Mugglare ska inte vara här :<

20 sep, 2011 07:58

Bellow
Elev

Avatar

+3


dumma mugglare som inte tror på magi! ^^

Join The Dark Side. NOW! ♆

20 sep, 2011 10:11

Ginny00
Elev

Avatar


Eller hur..

20 sep, 2011 11:01

Borttagen

Avatar


mm vet magi äger

20 sep, 2011 14:43

Borttagen

Avatar


Hpmh, mugglare. :<

20 sep, 2011 15:26

Borttagen

Avatar

+2


''Can't take all of these muggles, But despite all of my struggles, I'm still alive''

20 sep, 2011 16:06

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Okej, jag kom inte in på Hogwarts.
Well, det finns fler trolldomsskolor.
Det finns säkert någon svensk som tar in en när man fyller tolv.
Det heter ju "mugglarportalen" för att dölja att vi alla är häxor och trollkarlar!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

20 sep, 2011 16:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Okej, jag kom inte in på Hogwarts.
Well, det finns fler trolldomsskolor.
Det finns säkert någon svensk som tar in en när man fyller tolv.
Det heter ju "mugglarportalen" för att dölja att vi alla är häxor och trollkarlar!

Nä, tretton måste det vara!

20 sep, 2011 16:20

Anapneo
Elev

Avatar


Durmastang som jag har hört ligger i norden kommer att ta in mig när jag är 18 dom har senare antagningstid.. haha.. im a mudblood - a witch - without a wand..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12232616%2Ftumblr_lonplzulDM1qczbm0o1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o8_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o1_250.gif

20 sep, 2011 16:21

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Okej, jag kom inte in på Hogwarts.
Well, det finns fler trolldomsskolor.
Det finns säkert någon svensk som tar in en när man fyller tolv.
Det heter ju "mugglarportalen" för att dölja att vi alla är häxor och trollkarlar!

Nä, tretton måste det vara!


Tretton!

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

20 sep, 2011 16:25

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > MUGGLARE!!

Du får inte svara på den här tråden.