GRATTIS HERMIONE!
Forum > Off Topic > GRATTIS HERMIONE!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Grattis Hermione
För att fira henne så bakade jag och fannyy en tårta till dig http://dayviews.com/fjiidaaah/496341902/ den blev inte så god och medförde hemskt illamående.. Men ja.. GRATTIS 19 sep, 2011 18:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-19 kl. 18:15
|
|
childhoodlight
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=8468
Finns redan en tråd där man kan gratta henne! Är dock nyfiken på hur tårtan ser ut, för bilden fungerar tyvärr inte :c
19 sep, 2011 18:07 |
|
Incendio
Elev |
ja, okej:] visste inte att det fanns en till tråd..:]
var glad att du inte sett den. man äter ju med ögonen också.. hahah, nej men det var marängbottnar, grädde, gott & blandat och daim... mmhmm, godaste ever.. fast... 19 sep, 2011 18:09 |
|
elsapelsa
Elev |
Jag älskar mest Hermione!!
elsapelsa 5 dec, 2011 16:01 |
|
Draken Norbert
Elev |
5 dec, 2011 16:15 |
|
childhoodlight
Elev |
5 dec, 2011 16:31 |
|
Dramione99
Elev |
^^ Ja, så kanske det är. Alla gör väl "misstag" ibland antar jag.
Aha, Men GRATTIS i efterskott då Hermione! 5 dec, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
GRATTIS I EFTERSKOTT!
5 dec, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen