Glee 3D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
GLEE: THE 3D CONCERT MOVIE kommer till Sverige för 3 exklusiva visningar den 25 september i Stockholm, Göteborg och Malmö
Någon som ska se den? Vart? Vad har ni för förväntningar? Själv köpte jag biljetter till Göteborg igår. Och jag är SJUUUUKT peppad! Speciellt eftersom jag trodde att jag inte skulle få se den, hade fattat det som så att den inte skulle komma till Sveriga alls! Och OH MY GOD! Jag kommer se Darren Criss i 3D!!!
17 sep, 2011 21:42 |
|
IamAK
Elev |
skulle vilja se! men kommer nog inte det eftersom jag inte bor i någon av dom städerna... och vill inte åka dit bara för filmen. den borde visas överallt. justin biebers film gjorde ju det? fuskigt!
17 sep, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
JAG VILL HA MIN BILJETT NU!
mina förväntningar? pure awesome!! jag kommer sitta där och gråta glädje tårar, sjunga med som en idiot och typ sträcka mig ut efter darren criss och alla andra för att krama dom :] EXCITED AS SHIET! 17 sep, 2011 21:48 |
|
ikka
Elev |
FAN FAN FAN FAN FAN.
Jag kan inte då T_______________________T Kommer den att komma på DVD sen? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 sep, 2011 21:49 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av ikka: FAN FAN FAN FAN FAN. Jag kan inte då T_______________________T Kommer den att komma på DVD sen? Sorry
17 sep, 2011 21:51 |
|
Enchanted
Elev |
Jag bokade biljetter idag!! DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA AWESOME!!
17 sep, 2011 21:55 |
|
Ida S
Lärare |
Jag och min syrra har bokat biljetter i Göteborg
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 21:59 |
|
Enchanted
Elev |
^
Jag ska också gå med min syrra^^ 17 sep, 2011 22:01 |
|
Ginnyy
Elev |
17 sep, 2011 22:04 |
|
Enchanted
Elev |
JAG ÄR SÅ SJUUKT PEPP! Fan vad kul de kommer bli att gå på bio med en hel salong full med gleeks! Jag kommer vara grymt hes efteråt pga av allt jag kommer skrika när Darren kommer upp på skärmen och för att jag kommer sjunga(skrika)med i alla låtar!
17 sep, 2011 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen