Patronus!
Forum > Harry Potter > Patronus!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
care
Elev |
Hur vet man vilken patronus man har? och hur skriver man på anslagstatvlan?
~care~ 15 sep, 2011 14:12 |
|
Bellow
Elev |
patronus...vet inte riktigt men när du ska skriva på anslagstavlan så typ dubbelklickar du på en ledig plats på tavlan, sen så kan du skriva ^^ välj färg oxå -.
Join The Dark Side. NOW! ♆ 15 sep, 2011 14:50 |
|
Lily.P
Elev |
15 sep, 2011 15:23 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Det finns en tråd där man kan göra en patronus test. Här är länken.
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=1117#forum.php?topic=1117&page=1 Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
15 sep, 2011 15:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
....:AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Det slog mig just att Pottermore säkert kommer ta fram något sånt när det är dags för tredje boken. Tänk er, de som lyckas med förtrollningen perfa och kanske svarar på ett par frågor kommer få sig ett djur! IIIH!
...nu sätter höga förväntningar på Pottermore. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 sep, 2011 15:27 |
|
Piggelin
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ^....:AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Det slog mig just att Pottermore säkert kommer ta fram något sånt när det är dags för tredje boken. Tänk er, de som lyckas med förtrollningen perfa och kanske svarar på ett par frågor kommer få sig ett djur! IIIH! ...nu sätter höga förväntningar på Pottermore. Har inte tänkt på det förut! AHHH! Längtar efter Pottermore! 15 sep, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
har också varit peppad över tredje boken på pottermore
när jag tänkt på vad min patronus är, kommer jag oftast fram till björn eller varg. men jag skulle helst vilja ha en apa eller en tiger > 15 sep, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
De jag vill ha:
Lejon Varg Apa Troligt att jag kan få: Varg Björn Tror jag. xD 15 sep, 2011 16:42 |
|
seamus
Elev |
Jag vill också ha. Jag ska härma pandan lite nu.
De jag vill ha: Vädur Gorilla Skorpion Troligt att jag kan få: Tiger Lejon Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
15 sep, 2011 16:45 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Min patronus är en hjort.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 15 sep, 2011 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen