Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
jag tänkte att man kunde ha en tråd där man berättar om något extra kul man gjort eller ska göra idag
själv ska jag ta hål i tungan ![]()
12 sep, 2011 16:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Det har inte hänt något så roligt/spännande än, men bra tråd i alla fall!
![]()
12 sep, 2011 16:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 sep, 2011 16:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Humm...idag missade jag nästan bussen? xD Nejmen, jag skulle ha gjort det om jag fortsatt att prata eller om jag gått segt uppför trapporna, ner för trapporna och ut till busstationen
![]()
12 sep, 2011 16:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 sep, 2011 16:38 |
|
Mandy Diamond
Elev |
12 sep, 2011 16:40 |
|
sweetfia
Elev |
Idag så har jag pratat väldigt MYCKET på lektionerna, intressant vaaaa, eller??????
12 sep, 2011 16:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
diggar att du ska till stallet. saknar min polle nu
haha men man ska prata mycket det är så man får bra betyg ![]()
12 sep, 2011 16:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
Idag har jag insett, efter som jag är, att detta antagligen är sista chansen EVER att se HP på bio. Så nu försöker jag hitta någon att släpa med till stockholm så jag kan se på sista igen. </3
wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 16:56 |
|
soratanaka
Elev |
Idag har jag fuskat med maten, haha.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 sep, 2011 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen