Vampyrer suger
Forum > Off Topic > Vampyrer suger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
Tjena allihopa!!! är det någon mer än jag och eriiiaaah som ska se filmen Vampyrer suger??
![]()
12 aug, 2010 13:01 |
|
dani
Elev |
Jag funderar på det. Den verkar vara ganska intressant, och det känns som en film som man iallafall borde se. Så ja, jag tror det!
12 aug, 2010 14:27 |
|
MissB
Elev |
Jag tänkte gå och se den^^. Min syster och några av mina kompisar verkar också vara peppade på att se den
12 aug, 2010 14:31 |
|
parkinson123
Elev |
12 aug, 2010 14:36 |
|
leumas
Elev |
jag ska lungt se den
12 aug, 2010 16:16 |
|
Cyachi
Elev |
På bio? Kommer nog inte se den i så fall, men kanske hyr hem den någon gång när den släppts som film.
12 aug, 2010 18:07 |
|
dani
Elev |
Varför inte på bio, Cyachi?
16 aug, 2010 10:43 |
|
Cyachi
Elev |
dani: Haha jo, jag vet, men det känns så onödigt dyrt med bio. \: Har iof ett presentkort på SF, men det spar jag hellre till en annan film som jag verkligen vill se.
16 aug, 2010 13:22 |
|
APELSiiN
Elev |
16 aug, 2010 13:33 |
|
dani
Elev |
Haha, okej, suresure, jag slösar mer än gärna pengar på bio, haha! Jag älskar att komma ut från salongen och vara helt knocked off av filmen. Mmmm ♥
16 aug, 2010 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen