Vänner=inga HP-fan...
Forum > Harry Potter > Vänner=inga HP-fan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jackie
Elev |
Jag kom inte på vad rubriken skulle heta.
I alla fall. Jag skulle till Stockholm förra helgen och var jätteglad för att jag äntligen skulle köpa Fläderstaven. Men alla sa: En stav? Vad ska du ha den till? Betala 400 kr för en stav som inte gör någonting? De flesta skrattade också som om jag var ovanligt korkad som ville köpa den. Men de förstår ju inte! Jag vill ha den för att det är en relik som finns i filmen! Vissa trodde att det var den äkta som de använde i filmen men när jag sa att det inte var det tyckte de också att det var onödigt. Om ni tycker att det är en onödig tråd så skicka ugglepost till nån som kan låsa den. 10 sep, 2011 08:29 |
|
moii
Elev |
Mina vänner, (dom flesta, ta detta inte personligt Bellow
Och så läser jag om böckerna i skolan nu också, och alla säger typ: "Assåååå du har ju redan läst dom, hur oorkaaaaaar du?" Det är ganska störande, låt oss prata/läsa/köpa/göra Harry Potter-relaterade saker >.> ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 10 sep, 2011 08:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
^jag förstår er. jag köpte min första stav (Voldemorts) för 4 år sedan i London. och alla sa samma sak. de tycket jag var riktigt korkad. och min familj är lika dana. de tycker jag är konstig som lever mig in så i Harry Potter. men de har bara inte upptäckte magin, vilket vi har
![]()
10 sep, 2011 09:10 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Känner mig samma sak av mina klasskompisar. Dom brukar prata om mig bakom min rygg och varje gång jag kommer säger dom:
"Gå härifrån hp-nörd!" Fast mina föräldrar förstår mig. Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
10 sep, 2011 09:17 |
|
Jackie
Elev |
Så ni tycker att jag ska köpa staven?
10 sep, 2011 09:46 |
|
Dementoren
Elev |
10 sep, 2011 09:54 |
|
expelliarmus
Elev |
Du gör väl som du vill, eller!? Skit i vad dom andra säger. Allvarligt, köp det du vill köpa och du ska inte bry dig i vad andra säger när det handlar om så onödiga saker. Lägg energin på viktiga saker istället för att bry dig om korkbollar som inte förstår dig! :-)
10 sep, 2011 09:54 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har nu beställt Ginnys stav, vilket kostade 430 kronor. Många av mina kompisar tyckte jag var helt galen, men jag ignorerar de.
En av mina kompisar är Jehovas Vittne, och där är magiböcker förbjudna. Just därför brukar hon säga att Harry Potter är fånigt och larvigt, hon nästan kritiserar mig för att jag gillar HP. Ok, hon kan inte läsa böckerna, men hon behöver inte hacka på mig för det! Så jag är sällan med henne nu. 10 sep, 2011 10:08 |
|
Borttagen
|
jag känner mig fett mobbad när jag sitter och spammar mina kompisar med frågor och fakta.. man sitter och pratar med sig själv som en idiot. när jag väl träffar någon annan bombarderar jag med saker jag vill prata om
10 sep, 2011 10:20 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag har nu beställt Ginnys stav, vilket kostade 430 kronor. Många av mina kompisar tyckte jag var helt galen, men jag ignorerar de. En av mina kompisar är Jehovas Vittne, och där är magiböcker förbjudna. Just därför brukar hon säga att Harry Potter är fånigt och larvigt, hon nästan kritiserar mig för att jag gillar HP. Ok, hon kan inte läsa böckerna, men hon behöver inte hacka på mig för det! Så jag är sällan med henne nu. Hur kan hon veta att det är fånigt och larvigt om hon inte har läst dom!?
10 sep, 2011 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen