Ondskefulla tråden
Forum > Off Topic > Ondskefulla tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Här kan du skriva om du känner för att göra något ondskefullt - till exempel som att slå till den jobbiga "mobbartypen" i skolan (fast jag tycker ju inte att det är speciellt ondskefullt), eller varför inte berätta om dina planer att ta över världen? 8D
Nä... nu kanske det gick lite överstyr... Men i alla fall skriv av dig här, och tänk efter innan du verkligen genomför dina ondskefulla planer. 9 sep, 2011 21:28 |
|
mellanrum
Elev |
Hm, idag när jag spelade match ville jag göra illa vissa Huddinge spelare, typ så de bröt benen eller något. Men de spelade sjukt fult, fick minst 5 gula kort, och en tjej spottade på marken framför en spelare i mitt lag. Men vi vann c:
Okej där var inte jag mycket bättre, men jag gjorde det aldrig. Det var bara så jag tänkte för att bli säkrare i mål
9 sep, 2011 21:30 |
|
Ida S
Lärare |
Min ondaste plan någonsin var att skjuta ihjäl flugor med en pistol för jag hatarhatarhatar flugor som väcker mig mitt i natten genom att sätta sig i mitt ansikte >.>
"we live together, and harry does all the cooking." 9 sep, 2011 21:31 |
|
superman
Elev |
Ibland får jag verkligen lust att bitchslapa lärare som ler falskt.
9 sep, 2011 21:33 |
|
Enchanted
Elev |
Jag vill slå till min f.d. bästis, hårt
9 sep, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
Den här känns ju inte så ondskefull, känns mer som en tråd där man vill skriva att man vill uttrycka sina arga känslor.
Ondska är ett mycket starkt ord, som används på tok för lättsinnigt. 9 sep, 2011 21:40 |
|
mellanrum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här känns ju inte så ondskefull, känns mer som en tråd där man vill skriva att man vill uttrycka sina arga känslor. Ondska är ett mycket starkt ord, som används på tok för lättsinnigt. Sant. Likaså Hatar och Älskar. Det har nästan tappat sin betydelse.
9 sep, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Seriöst, jag gillar denna tråd. Den är lite flummig på sätt och vis. Vilket behövs här.
Jag vill bara berätta att jag älskar att skrämma barn som är mindre än mig. Skrattar ondskefullt när jag ser ett sårat barn. 9 sep, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
90% av min taktik i Laser Dome, är att smyga upp bakom ett gäng tjejer, som är yngre än mig.(Faktiskt lättare att skrämma, oftast. Speciellt om dem springer i grupp (a)) Komma väldigt nära och sedan skratta som en galning, tillräckligt högt. När dem sedan springer skrikande därifrån så skjuter man själv och hela ens lag dem i ryggen.
Rekommenderar. ^^-b 9 sep, 2011 22:04 |
|
Dementoren
Elev |
9 sep, 2011 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen