Hermione Granger - Emma Watson
Forum > Harry Potter > Hermione Granger - Emma Watson
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag vet att det finns liknande sådana här trådar, men inte riktigt som detta.
Jag tycker det egentligen är ganska konstigt att det inte finns en tråd om bara är för en av rollkaraktärerna i trion. (Jag kan alltid ha missat en exakt likadan tråd då jag sökte, förlåt i så fall!) Tänkte därför skapa tre trådar, Harry Potter - Daniel Radcliffe, Ron Weasley - Rupert Grint, Hermione Granger - Emma Watson där man kan hylla, argumentera mot och för karaktären, säga misstag eller bra saker karaktären gjort osv. Men inte bara rollkaraktären, utan även skådespelaren. Det kanske bara är jag som tyckte detta var en bra idé, annars får ni låsa den Här är Hermione Grangers och Emma Watssons tråd! ![]()
7 sep, 2011 19:10 |
|
grodan-boll
Elev |
Tycker Emma passa bra för Hermione, men ibland känns hon för söt/snygg..fast det är väl egentligen inget dåligt
Förövrigt tycker jag att hon har utvecklats enormt som skådespelerska under åren som gått och hon är verkligen super! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 7 sep, 2011 19:23 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Tycker Emma passa bra för Hermione, men ibland känns hon för söt/snygg..fast det är väl egentligen inget dåligt Håller med... Fantastisk skådespelerska, men lite för vacker för Hermione. ![]()
7 sep, 2011 19:25 |
|
IamAK
Elev |
åh, emma var min idol när jag va yngre! och hon är så vacker också. tycker att hon är en bra skådis men ibland gillar jag inte hennes ansiktsuttryck och lite annat, tycker att daniel och rupert är liiiite bättre men hon är ändå bra. sen tycker jag att hon borde ha haft lite rufsigare och tjockare hår än vad hon haft i dom 4 sista filmerna så att hon ser lite mindre perfekt ut och mer som sin karaktär xD
7 sep, 2011 19:29 |
|
childhoodlight
Elev |
7 sep, 2011 19:47 |
|
Dementoren
Elev |
7 sep, 2011 19:58 |
|
axel
Elev |
jag med
7 sep, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag tycket inte riktigt att hon är så bra skådis... Hon är ju bra i typ ettan, trean och DH 2. Och hennes hår är bara bra i ettan, tvåan, möjligen trean... I sista filmen är det liksom nästan helt platt!
7 sep, 2011 20:45 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Tycker Emma passa bra för Hermione, men ibland känns hon för söt/snygg..fast det är väl egentligen inget dåligt Förövrigt tycker jag att hon har utvecklats enormt som skådespelerska under åren som gått och hon är verkligen super! THIS.
7 sep, 2011 20:48 |
|
fdanielsson
Elev |
Emma, hon har så häftigt hår i 1&2 filmen! också tycker jag att hon är så grymt cool.
7 sep, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen