Ron Weasley - Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Ron Weasley - Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag vet att det finns liknande sådana här trådar, men inte riktigt som detta.
Jag tycker det egentligen är ganska konstigt att det inte finns en tråd om bara är för en av rollkaraktärerna i trion. (Jag kan alltid ha missat en exakt likadan tråd då jag sökte, förlåt i så fall!) Tänkte därför skapa tre trådar, Harry Potter - Daniel Radcliffe, Ron Weasley - Rupert Grint, Hermione Granger - Emma Watson där man kan hylla, argumentera mot och för karaktären, säga misstag eller bra saker karaktären gjort osv. Men inte bara rollkaraktären, utan även skådespelaren. Det kanske bara är jag som tyckte detta var en bra idé, annars får ni låsa den Här är Ron Weasleys och Rupert Grints tråd! ![]()
7 sep, 2011 19:10 |
|
accioron
Elev |
Rupert Grint är för mig, den bästa möjliga Ron i filmatiseringarna av böckerna. Han är enligt mig den som från film ett har varit den duktigaste skådespelaren av trion, och som verkligen förstår sin karaktär fullt ut. Önskar så att han hade fått den stora roll Ron förtjänade, men det hör ju till annat.
RUPERT I LOVE YOU, RUPERT I DOOO WHEN WE'RE APART MY HEART BEATS ONLY FOR YOUUU ![]() 7 sep, 2011 19:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 7 kl. 19:19
|
|
IamAK
Elev |
^håller verkligen med!
7 sep, 2011 19:16 |
|
grodan-boll
Elev |
Finns verkligen ingen som skulle passa bättre som Ron än Rupert!
Han är en superbra skådis också för den delen SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 7 sep, 2011 19:20 |
|
Dementoren
Elev |
7 sep, 2011 19:47 |
|
childhoodlight
Elev |
Kommer aldrig glömma när han stod framför mig och log världens största leende. ♥
![]() http://i56.tinypic.com/w8vv41.jpg Här står han framför mig, och han håller i Elderwands hand samtidigt. ♥
7 sep, 2011 19:49 |
|
IamAK
Elev |
^ lyllos. blir jätte avis nu xD
7 sep, 2011 19:55 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Kommer aldrig glömma när han stod framför mig och log världens största leende. ♥ ![]() http://i56.tinypic.com/w8vv41.jpg Här står han framför mig, och han håller i Elderwands hand samtidigt. ♥ Är så glad att vi var där. SÅ HIMLA UNDERBART börjar nästan gråta för att det var så speciellt 7 sep, 2011 19:57 |
|
annawpotter
Elev |
Mina åsikter om Ron Weasley:
Jag tycker att Ron för mesta dels är en mycket bra människa. Man får direkt medlidande för honom då man förstår att hans familj har ganska ont med pengar. Ron är en karaktär jag både tycker om och inte. Jag tycker om han för att han är vänlig, ärlig och rolig. Han är Harrys första riktiga vän. Bråket mellan Ron och Hermione i treans bok gör mig riktigt förbannad på Ron. Jag tycker visst att Hermione kanske inte skulle ha försvarat Krumben så mycket som hon gör, men Ron är så fruktansvärt elak mot henne. Det är detta som gör att jag inte riktigt tycker om Ron, hans elaka kommentarer och att han blir arg så lätt. I bråket mellan Harry och Ron i fjärde boken, förstår jag Ron även fast jag tycker han beter sig dumt. Jag tycker synd om honom för att han aldrig får vara i rampljuset. Ron är inte en av mina favoritkaraktärer, men jag tycker ändå om honom... mycket. ![]()
7 sep, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Ron är en av mina favvokaraktärer och Rupert är asagasa bra!
7 sep, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen