Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Titel: Hermiones Första Kärlek
Språk: Svenska Kapitel: Vet inte får se Ratings: P-G 12 antar jag Beskrivning: Det är Hermione Grangers första år på hogwarts. Hon hamnar i Slytherin och får goda vänner. Hon har tre speciellt bra vänner. Draco Malfoy, Blaise Zabini och Pansy Parkinson! Men plötsligt vill en utav killarna vara mer än vän! Vem? Ska jag börja? 1 sep, 2011 17:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 3 kl. 19:25
|
|
moafredda
Elev |
Jaaaaaaa!!!
På senare tid har mitt hjärta känts som en sten som bara sjunker igenom jorden.. 1 sep, 2011 17:20 |
|
Elin Granger
Elev |
Ja börja! *Bevakar*
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 1 sep, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
börja!
1 sep, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Okej
Jag satt på Hogwartsexpressen i en tom kupe. Plötsligt kom två killar och undrade om de fick sitta där. - Jadå, sa jag. De satte sig och började prata. - Jag heter Draco Malfoy förresten! sa den blonda killen till mig. - Och jag heter Blaise Zabini! sa den andra killen. - Jag heter Hermione Granger, sa jag. De tittade på mig en stund och fortsatte sedan att prata. Det knackade på kupedörren och en tjej kom in. - Hej jag heter Pansy Parkinson, får jag sitta här med er? undrade hon. - Javisst! svarade vi med en mun. Hon satte sig ner bredvid mig. - Jag heter Hermione Granger! sa jag till henne. - Okej, men vilket elevhem hoppas du att du ska hamna i? frågade hon. Killarna slutade prata om qidditchlag och tittade på mig. - Slytherin, svarade jag. - Jag med, sa alla tre med en mun. vi tittade på varandra ett ögonblick och började sedan att gapflabba. Vi skrattade ända till någon knackade på dörren. Det var matvagnen och vi var verkligen hungriga så jag ( som hade mest pengar ) köpte väldigt mycket godis! Bertie Botts Bönor I Alla Smaker, chokladgrodor och massor med annat. Vi började att äta med detsamma och började med Bertie Botts Bönor. Efter tjugo minuter så hade vi bara chokladgrodorna kvar. - Jag orkar inget mer! suckade Draco. - Inte jag heller, sa jag. Blaise och Pansy fortsatte att äta även fast de var proppmätta. - Räcker det inte snart? undrade jag. - jo snart, när vi har ätit upp ALLT, sa Blaise. Jag suckade och tittade ut genom fönstret. Vi kände plötsligt att tåget började sakta in så vi delade upp resten av godiset rättvist och började röra oss mot dörren. Var det bra? Det är min första ff. Säg gärna om ni vill att jag ska ändra något! ska gå och äta nu! 1 sep, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
den va bra
1 sep, 2011 18:02 |
|
Katla
Elev |
Mer, super!
♏︎ 1 sep, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Tackar allihop! Kommer antingen mer ikväll eller imorrn!
PS. Älskar Tom Felton! 1 sep, 2011 18:05 |
|
Elin Granger
Elev |
Bra! Mer!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 1 sep, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Hinner inte skriva mer ikväll men imorrn lovar jag att jag ska skriva!
1 sep, 2011 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen