1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Om bara några timmar är det 1 september, dagen då Hogwarts expressen går.
Tänk vad fantastiskt det skulle vara att sätta sig på ett tåg till Hogwarts imorgon, önskar att det fanns på riktigt ![]()
31 aug, 2011 22:28 |
|
grodan-boll
Elev |
Åk till King's Cross och luta dig mot väggen mellan perrong 9 och 10 ^^ Det hade jag velat göra iaf..synd bara att vi inte ska till London förrän om en månad elr så
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 31 aug, 2011 22:30 |
|
Ginnyy
Elev |
31 aug, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Alla vi är påväg egentligen, om vi bara tror på att vi är det kan man ju t.ex låtsas att skolan är lektioner, ert rum sovsal och så kan ni ju bära runt på en trollstav hela tiden
Det gör jag Ska börja tredje året imorrn 31 aug, 2011 22:32 |
|
Danzi
Elev |
Åhh, vilken tur jag har som åker tunnelbana till skolan. Imorgon ska jag sitta och drömma mig bort på tuben.. jag kommer sitta på Hogwartsexpressen på min resa till Hogwarts! Underbart..
Btw, jag har faktiskt stått på perrongen där Hogwartsexpressen brukar stå placerad under inspelningarna inne på Kings Cross (a) ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
31 aug, 2011 22:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-31 kl. 22:38
|
|
ninja
Elev |
Ska bli nice att komma till Hogwarts igen!
Eller... 31 aug, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag åker tåg till skolan.♥
Men det mest underbara är att det finns så många lektioner och lärare som man kan jämföra med dem på Hogwarts på min skola. Och klassrummen. Det är bara att låtsas, fantasi kan bli hur verkligt du vill. 31 aug, 2011 22:41 |
|
cannedcorn
Elev |
31 aug, 2011 22:45 |
|
annawpotter
Elev |
31 aug, 2011 22:57 |
|
whirlwinds
Elev |
31 aug, 2011 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen