Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Youknoowme
Elev |
Jag har alltid varit en av de kortaste i klassen. Har inte haft det bästa självförtroende för det men nu så är jag en STOLT KORTIS!
![]() (hitta inget liknande forum men ni får ursäkta om jag har härmat någons) ![]()
29 aug, 2011 18:14 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, är kort och det är rätt chill. Hade dock velat bli 160. En cm seriously.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 aug, 2011 18:15 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:16 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, om du växer än så yes, you should.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 aug, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
1,57. Jag är kort och listig 8D
29 aug, 2011 18:17 |
|
Youknoowme
Elev |
29 aug, 2011 18:19 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag har varit kortast i klassen sedan jag började lekis och då har jag gått i massor av olika klasser... Nu har jag dock växt ikapp trots att jag är kortast i klassen. Är 158 cm! När jag var mindre var jag dock lika lång som dom som var tre-fyra år yngre </3 That was awkward. Kan tillägga att jag är 17 & slutade växa när jag var 13.
Blev alltid mobbad/retad/nedtryckt över min längd när jag var liten, elakt. ![]() STÖRRE BILD
29 aug, 2011 18:19 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om jag är lång eller kort. Vissa säger att jag är kort, men andra säger att jag är normallång. 162 cm här jao. Kort eller medel? Lol
29 aug, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag är den kortaste i min klass. Men det är ju för att jag har hoppat över två klasser. Men det är irriterande att alla i klassen mobbar mig för det.
29 aug, 2011 18:22 |
|
Youknoowme
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag har varit kortast i klassen sedan jag började lekis och då har jag gått i massor av olika klasser... Nu har jag dock växt ikapp trots att jag är kortast i klassen. Är 158 cm! När jag var mindre var jag dock lika lång som dom som var tre-fyra år yngre </3 That was awkward. Kan tillägga att jag är 17 & slutade växa när jag var 13. Blev alltid mobbad/retad/nedtryckt över min längd när jag var liten, elakt. ![]() STÖRRE BILD Jag är lika lång som 6.orna och själv går jag i 8.an ![]()
29 aug, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen