Jag klippte av mig håret.
Forum > Off Topic > Jag klippte av mig håret.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Just nu ångrar jag det så jävla mycket.
without something there is no nothing 18 jul, 2010 15:12 |
|
Erfa
Rektor |
Pics or it didn't happen! Och förresten blev det jättefint! 18 jul, 2010 15:29 |
|
Cyachi
Elev |
Håller mer Erfa, vill se bild/er!
18 jul, 2010 17:28 |
|
MattiasD
Elev |
Jag vill också se!
18 jul, 2010 17:36 |
|
APELSiiN
Elev |
18 jul, 2010 17:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Här är en bild!
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4917348&l=36e4dbe333&id=526587126 buhuuhuhu : (((( without something there is no nothing 18 jul, 2010 22:44 |
|
APELSiiN
Elev |
18 jul, 2010 22:47 |
|
Loja
Elev |
Skrivet av Li: Här är en bild! http://www.facebook.com/photo.php?pid=4917348&l=36e4dbe333&id=526587126 buhuuhuhu : (((( Hhahahah du är snygg. And kom ihåg - du log, jag dog. hahahahahahah (kanske får dig på bättre humör liksom) 18 jul, 2010 22:57 |
|
Cyachi
Elev |
Men...!
Det var jättesnyggt ju! Blir säkert mycket lättare att ta hand om också. (Y) 18 jul, 2010 23:06 |
|
Oskan
Elev |
Klippte av dig håret? DU har ju massa hår kvar
"May the force be equal to mass times acceleration" 18 jul, 2010 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen