Vilket elevhem??
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I denna tråd kan man fråga om vilket elevhem en karaktär går i, så kan man hålla på så.. Min första fråga e .. (ja vet det inte, så det e därför ja frågar!)
Vilket elevhem var Rita Skeeter i ?? (om hon gick på Hogwarts..) Ja tror kanske Hufflepuff( en till "kändis" till oss!) eller Ravenclaw... Vad tror ni?? 27 aug, 2011 20:48 |
|
Luna Lovegood98
Elev |
Ingen aning :o det borde stå nånstans var alla har gått :p
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 27 aug, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
mm sant! ^^ man kan också titta på haryy potter wikia, ska titta nu! aha! det e oklart om hon gick på Hogwarts ... Men om hon gick, så var hon kompis me Bellatrix ??
27 aug, 2011 20:54 |
|
Black
Elev |
27 aug, 2011 22:08 |
|
grodan-boll
Elev |
27 aug, 2011 22:47 |
|
MonsterCookie
Elev |
Magkänslan säger garanterat inte Hufflepuff...
wolfstar deserved better. 27 aug, 2011 22:53 |
|
Johannai
Elev |
slytherin!
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 27 aug, 2011 22:55 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Magkänslan säger Ravenclaw Yeah, same here! ♏︎ 27 aug, 2011 22:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
27 aug, 2011 23:04 |
|
Knizzlare
Elev |
27 aug, 2011 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen