Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Efter en mycket trevlig mugglisträff i Malmö har vi nu bestämt att en ny skåneträff ska arras.
Den 24 September kommer vi att träffas i Lund och spela quidditch. Vi träffas vid stationen vi utsatt tid, ca 12.00 skulle jag gissa på. Alla intresserade är välkomna och komma till oss och ha kul för en dag. Om du är sugen, så bara kommentera så skriver vi in på en lista. Närmare information kommer att komma med tiden så håll bara utkik i denna tråd. Allt som behövs inför Quidditchen kommer att anordnas av de som är med i den nystartade föreningen F.I.S.A Skåne. Intresserade: lillamymin Supermegafoxyawesomehot Stranger Elin@ Wingardium Leviosa Adina Minidjuret KossanBerta Dixdye Luna 1 Marry Potter Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-17 kl. 12:30
|
|
Stranger
Elev |
JAG SKA KOMMA!
Titta jag skrev först.. Som jag sa 16 aug, 2011 20:11 |
|
Supermegafoxyawesomehot
Elev |
Jag ska också komma!
'sup 16 aug, 2011 20:14 |
|
Elin@
Elev |
Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er!
16 aug, 2011 20:25 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Elin@: Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er! Nästa gång får du komentera matchen juue 16 aug, 2011 20:27 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Elin@: Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er! Nästa gång får du komentera matchen juue Men jag är hur dålig som helst! Och jag hänger inte med! x) 16 aug, 2011 20:29 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 aug, 2011 20:31 |
|
Stranger
Elev |
Du och Elin får vara domare igen! :3
16 aug, 2011 20:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-16 kl. 20:48
|
|
Adina
Elev |
Skriv mig på listan (självklart!) Jag har skapat ett event på Facebook,
http://www.facebook.com/event.php?eid=178894958849043 :) 16 aug, 2011 20:44 |
|
Minidjuret
Elev |
SJÄLVKLART!!!
16 aug, 2011 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen