Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch i Lundagård

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
lillamymin
Elev

Avatar

+3


Efter en mycket trevlig mugglisträff i Malmö har vi nu bestämt att en ny skåneträff ska arras.

Den 24 September kommer vi att träffas i Lund och spela quidditch. Vi träffas vid stationen vi utsatt tid, ca 12.00 skulle jag gissa på.

Alla intresserade är välkomna och komma till oss och ha kul för en dag. Om du är sugen, så bara kommentera så skriver vi in på en lista.

Närmare information kommer att komma med tiden så håll bara utkik i denna tråd.

Allt som behövs inför Quidditchen kommer att anordnas av de som är med i den nystartade föreningen F.I.S.A Skåne.

Intresserade:
lillamymin
Supermegafoxyawesomehot
Stranger
Elin@
Wingardium Leviosa
Adina
Minidjuret
KossanBerta
Dixdye
Luna 1
Marry Potter

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

16 aug, 2011 20:10

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-17 kl. 12:30
Antal ändringar: 10

Stranger
Elev

Avatar


JAG SKA KOMMA!

Titta jag skrev först.. Som jag sa

16 aug, 2011 20:11

Supermegafoxyawesomehot
Elev

Avatar


Jag ska också komma! Kommer säkert bli minst lika awesome som det var idag! ^^

'sup

16 aug, 2011 20:14

Elin@
Elev

Avatar


Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er!

16 aug, 2011 20:25

Stranger
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er!

Nästa gång får du komentera matchen juue

16 aug, 2011 20:27

Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Skrivet av Elin@:
Jag kan inte spela p.g.a mina knän, men jag vill ändå komma för att titta och vara med er!

Nästa gång får du komentera matchen juue

Men jag är hur dålig som helst! Och jag hänger inte med! x)

16 aug, 2011 20:29

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


JAG JAG JAG.
Fast jag vill inte spela då heller. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 aug, 2011 20:31

Stranger
Elev

Avatar

+2


Du och Elin får vara domare igen! :3

16 aug, 2011 20:41

Detta inlägg ändrades senast 2011-08-16 kl. 20:48
Antal ändringar: 1

Adina
Elev

Avatar

+3


Skriv mig på listan (självklart!) Jag har skapat ett event på Facebook,
http://www.facebook.com/event.php?eid=178894958849043

:)

16 aug, 2011 20:44

Minidjuret
Elev

Avatar


SJÄLVKLART!!!

16 aug, 2011 21:46

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård

Du får inte svara på den här tråden.