Mugglisträff i Dalarna!?
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Dalarna!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Jag ser att det är Mugglisträffar i Malmö, Stockholm osv... Det verkar så himla mysigt! Jag skulle verkligen vilja ha en Mugglisträff någonstans i Dalarna och undrar om någon är intresserad? Jag skulle kunna ordna något tillsammans med min syster (paulinaborg). Vet inte om trevor är intresserad också, är du!?
Om jag ska ordna någonting vill jag se att det finns ett intresse först! Är det någon som bor i Dalarna som vill komma eller är det någon som har lust att ta sig hit? Skulle tro att träffen blir i Falun då den staden är relativt stor och lätt att ta sig till. Skulle tro att träffen blir någon gång i vår isåfall!
12 aug, 2011 17:34 |
|
Elley
Elev |
12 aug, 2011 17:41 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Förstår det :c Blir lite väl långt för att träffas i några timmar! Hade dock varit kul att träffa dig.
12 aug, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
I'll be there, men då måste jag fixa sovplats i så fall. Orkar inte dra mig dit upp för att åka hem på kvällen igen.
12 aug, 2011 17:43 |
|
Borttagen
|
Åh, så himla synd att man inte bor där, alltså... D:
12 aug, 2011 17:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: I'll be there, men då måste jag fixa sovplats i så fall. Orkar inte dra mig dit upp för att åka hem på kvällen igen. Jävla grym du är som kan tänkas åka från Göteborg och hit! ;o Skulle vara awesome!
12 aug, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: I'll be there, men då måste jag fixa sovplats i så fall. Orkar inte dra mig dit upp för att åka hem på kvällen igen. Jävla grym du är som kan tänkas åka från Göteborg och hit! ;o Skulle vara awesome! Skulle vara askul att faktiskt komma, ska bara se över lite små detaljer som kan ställa till det för mig. (typ ekonomin, studenter är inte rika asså.) Men ska försöka komma! 12 aug, 2011 18:05 |
|
expelliarmus
Elev |
pandan
Vet hur det känns... Hade gärna tagit mig runt i Sverige för att träffa mugglisar om jag inte vore en fattig student!!
12 aug, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
Haha, resan t/r med Swebus skulle kosta mig 900 spänn, lät enkelt då jag slipper byta tåg. Men får spana mer på det när det närmar sig.
12 aug, 2011 18:15 |
|
Elley
Elev |
12 aug, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen