Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sämsta filmen enligt er?

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Matildathulin
Elev

Avatar


Jag tycker att fången från Azkaban är helt klart den "sämsta" filmen. Just för att det känns som om det inte händer mycket i början, utan att allt händer i slutet.. men det är bara vad jag tycker!

Så, vad tycker ni?
Och förlåt om detta är en gammal tråd osv osv osv

Mischief managed

9 aug, 2011 14:53

Borttagen

Avatar

+1


Jag tyckte att den var fin med Sirius och Harrys konversationer. Det var gulligt.

9 aug, 2011 14:54

Matildathulin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tyckte att den var fin med Sirius och Harrys konversationer. Det var gulligt.


Ja, det håller jag med dig om

Mischief managed

9 aug, 2011 14:54

Borttagen

Avatar


Sämsta filmerna jag sett är alla American Pie filmer.

9 aug, 2011 14:55

Matildathulin
Elev

Avatar


Haha, dom är ju bara jätteäckliga och saknar mening.. haha

Mischief managed

9 aug, 2011 14:56

Ugglan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sämsta filmerna jag sett är alla American Pie filmer.

Dom är ju roliga! xD Dom första är faktist bra, men sen går det utför..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lp3p12QfTT1qhrklyo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpnp3sd7S71qcuzf8o1_500.gif

9 aug, 2011 14:56

Borttagen

Avatar


när det gäller hp är så svårt.. jag tycker väldigt mycket om alla filmerna.. men jag får nog lov att säga att jag sett The Chamber of Secrets några gånger för mycket.. den är alltså lite uttjatad för mig, så det är väll mest därför ^^

I övrigt Troll 2 har jag för mig var sjukt dålig x"D

9 aug, 2011 14:58

Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 9 kl. 15:00
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar

+1


Monthy Pyton är rolig, American Pie är bara en massa sex galna äckeln med ingen riktig sinne för humor.

9 aug, 2011 14:58

Borttagen

Avatar


Om ni menar harry potter filmer tycker jag nog den sista. Om ni menar ALLA filmer är det väldigt svårt

9 aug, 2011 14:58

Matildathulin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är så svårt.. jag tycker väldigt mycket om alla filmerna.. men jag får nog lov att säga att jag sett The Chamber of Secrets några gånger för mycket.. den är alltså lite uttjatad för mig, så det är väll mest därför ^^


Hemligheternas kammare är en utav mina favoriter i serien Jag har tittat på den hur många gånger som helst, men tröttnar aldrig. Däremot har jag tröttnat på De vises sten... vet ej varför.

Mischief managed

9 aug, 2011 15:00

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?

Du får inte svara på den här tråden.