Mindfuck
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Japp allt som ni inte fattar, bilder på konstiga saker... allt...
Kan någon förklara vad de menade med den här texten på mina jeans? ![]() Större bild Fler "mindfucks" tack!!! 6 aug, 2011 15:52 |
|
tomtesnodd
Elev |
^ Haha, har ingen aning om vad det där ska betyda.
Vill man bli mindfucked ska man kolla på inception. Sjukt bra film, men jag blir helt så här: ![]() "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 6 aug, 2011 16:03 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag har hört att man ska använda jeans ganska länge innan man tvättar de första gången. Gärna två år, de blir på något sätt bättre så ^^ Så det är väl något med det de menar?
6 aug, 2011 16:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kan det ha att göra med att jeansen inte blivit förtvättade innan butikssäljning?
Förtvättade jeans kan man tvätta tidigt efter att man börjat använda dem medan jeans som inte blivit förtvättade gärna skall användas/vädras/hållas från tvätt i ett halvår innan första tvätten blir av. Hittade en relativt bra hemsida som förklarar mer grundligt om jeanstvätt: http://www.solo.se/wash.htm ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 aug, 2011 16:05 |
|
expelliarmus
Elev |
6 aug, 2011 16:19 |
|
DeathDownAlex
Elev |
"Skita ner dina jeans i ett halvår och sen kan du tvätta dem"
Nej inte jag hellar men det låter bara så konstigt... 6 aug, 2011 16:29 |
|
Barbie
Elev |
Tänk. När du dör kommer du inte bara försvinna, det går liksom inte, du tar vägen någon annan stans. Men där du hamnar kkommer du vara för eeeevigheters evighet, du kommer aldrig försvinna, aldrig aldrig någonsin. Du kommer stanna.
That's some real mindfucking right there. 7 aug, 2011 14:44 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Barbie: Tänk. När du dör kommer du inte bara försvinna, det går liksom inte, du tar vägen någon annan stans. Men där du hamnar kkommer du vara för eeeevigheters evighet, du kommer aldrig försvinna, aldrig aldrig någonsin. Du kommer stanna. That's some real mindfucking right there. ja... får mig att tänka på min bok när en tjej var död fast hon var inte det, (han andades inte och hade ingen puls..) hon låg där i jorden och hade panik... Tänk om man bara kommer till ett svart hål... och inte kan påverka någonting... 7 aug, 2011 14:52 |
|
Barbie
Elev |
jag vet att du inte kommer till ett svart hål. du kommer träffa gud och bli placerad i ett rike.
7 aug, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Biverkningar på alvedon: huvudvärk.
På sömmtabletter: sömnsvårigheter. På depressionsmedicin: ångest. Liksom.... 7 aug, 2011 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen