Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag själv tror att jag skulle vilja gifta mig med Harry elr Neville, hehe
We never go out of style <3 5 aug, 2011 18:37 |
|
Danzi
Elev |
5 aug, 2011 18:39 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag med tyyp
We never go out of style <3 5 aug, 2011 18:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag är gift, med Harry.
Heter Jennifer Potter Borg @ facebook och har relationsstatus "Married", är det bevis nog? ;D
5 aug, 2011 18:41 |
|
Sky.
Elev |
Draco, ofc!
5 aug, 2011 18:43 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Draco ser bra ut, men jag tycker han är lite taskig, hehe
We never go out of style <3 5 aug, 2011 18:46 |
|
sev
Elev |
Lätt Herrmione!!!!♥33333 eller kanske ginny
5 aug, 2011 19:07 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
som kille hade jag nog kanske också valt dem, fst jag vet nt
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:10 |
|
Solu
Elev |
5 aug, 2011 19:12 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jaah vet! jag med typ
We never go out of style <3 5 aug, 2011 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen