Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emily
Elev |
En sak jag funderat på ett tag nu.. Hur har dom gjort Dobby egentligen? Är han datagjord eller ja.. något?
Försökte googla, men hittade inget. Så nu frågar jag er smarta mugglisare istället! "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
1 aug, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Han är datagjord men rösten är gjord av Toby Jones.
1 aug, 2011 18:13 |
|
JessicaMalfoy
Elev |
jag trodde det var en skådespelare??? fast det kanske bara va han som gör rösten och så är han datagjord
Fred&George Weasley in my <3 I LOVE TOM FELTON 1 aug, 2011 18:15 |
|
Abrakadabra
Elev |
1 aug, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
I ngn films extramatrial finns det en husalf-mask. vet inte om det är dobby eller krake O.0
1 aug, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I ngn films extramatrial finns det en husalf-mask. vet inte om det är dobby eller krake O.0 Bakom Magin: Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 om jag inte minns fel? och det var Dobby 1 aug, 2011 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I ngn films extramatrial finns det en husalf-mask. vet inte om det är dobby eller krake O.0 Bakom Magin: Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 om jag inte minns fel? och det var Dobby Du har säkert rätt. Lite glömsk ibland. hehe 1 aug, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
Det spelar ingen roll hur de har gjort honom han är ändå bäst!!!
5 aug, 2011 14:49 |
|
childhoodlight
Elev |
I andra filmen, tror jag det var, så var Dobby en grön boll med en pinne på
5 aug, 2011 14:57 |
|
Bellow
Elev |
haha! ;D grön boll! ^^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 5 aug, 2011 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen