HP Cupcakes :DD
Forum > Off Topic > HP Cupcakes :DD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olli
Elev |
Hej ^^
Jag ÄLSKAR att baka cupcakes. Skulle vara kul om man på något sätt kunde kombinera det med HP. Vet att många har gjort det men jag skulle vela testa själv ;D Har ni förslag på motiv till cupcakesen? Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 31 jul, 2011 19:29 |
|
Chriszy
Elev |
deathly hallows-märket
I solemnly swear that I am up to no good. 31 jul, 2011 19:35 |
|
Salem
Lärare |
31 jul, 2011 19:36 |
|
Olli
Elev |
Gillar båda : DD
Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 31 jul, 2011 19:52 |
|
leumas vän
Elev |
31 jul, 2011 19:53 |
|
Olli
Elev |
Ska faktiskt backa cupcakes ikväll ; )
Så jag ska nog göra HP cupcakes : DD Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 31 jul, 2011 19:54 |
|
Elley
Elev |
Ett Lejon, en grävling, en orm eller en örn kanske?
http://nouw.com/ellenfelixson/
31 jul, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
En söt liten Voldemort.
31 jul, 2011 19:56 |
|
Olli
Elev |
Tur att vi har många färger på karamell färg X)
Voldemort : D Och så en cupcake med en ljusstråle, halva grön och halva röd och så Harry i den röda ändan : DD Excuse me? No I dont have Biber fever I have potter fever! 31 jul, 2011 19:56 |
|
EllaWeasley
Elev |
31 jul, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen