Sex?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Får man snacka om sex här?
31 jul, 2011 03:14 |
|
superman
Elev |
Jag tror man får snacka om ungefär vad som helst så länge man håller det på en seriös nivå och inte kränker andra. Kolla forumreglerna.
31 jul, 2011 03:23 |
|
Barbie
Elev |
Jo, men man kan aldrig vara säker. Är för van vid att bli blockad på hemsidor..
31 jul, 2011 03:26 |
|
Borttagen
|
Sex is wonderful! You should try it, but protected
31 jul, 2011 03:34 |
|
Barbie
Elev |
Jag tänker inte dö som oskuld i alla fall.
31 jul, 2011 03:42 |
|
Borttagen
|
Låter bra tjejen! ♥
31 jul, 2011 03:43 |
|
Borttagen
|
Den har traden behover tas upp. Sex ar viktigt bland manga unga manniskor och bor tas upp. Sex...Hmm vet inte vad jag ska saga forutom att sex med karlek ar fint ♥
18 okt, 2011 17:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Tycker att unga människor tar för lätt på sex och ligger runt alldeles för mycket. Sex är till för fortplantning! Jag säger inte att man inte får ha sex för skojs skull, men jag tycker att man ska vara lite mer försiktig när det gäller sex.
18 okt, 2011 17:46 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Tycker att unga människor tar för lätt på sex och ligger runt alldeles för mycket. Sex är till för fortplantning! Jag säger inte att man inte får ha sex för skojs skull, men jag tycker att man ska vara lite mer försiktig när det gäller sex. this! 18 okt, 2011 17:52 |
|
soratanaka
Elev |
![]() Sex är overrated. Det är visserligen skönt etc, men för det behöver man, imo, inte ligga med vem man än stöter på eller varje dag. jesus. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 okt, 2011 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen