Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jojjo_9511
Elev |
Jag står knappt ut med att titta på Harry Potter filmer när dom pratar svenska!!! Någon som håller med eller har en annan åsikt?
29 jul, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
Det går ju inte att se dem på svenska, man skrattar bara ihjäl sig så då kan man lika gärna ha textat istället. ;>
29 jul, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Har inte sett HP på svenska.
29 jul, 2011 21:03 |
|
Ugglan
Elev |
Åh, jag tvingades att se de första två filmerna på svenska hemma hela tiden förut -.-
Pga. min lillebror som inte hann läsa textremsorna. Gillade det inte ens då!
29 jul, 2011 21:06 |
|
Parseltongue
Elev |
Jag tror faktiskt att jag såg första filmen på bio med svenskt tal eftersom min bror var ganska liten då, haha!
Tycker nästan att det blir lite som att kolla på en parodi, så nä, jag gillar det inte!
29 jul, 2011 21:09 |
|
Borttagen
|
Klarar inte av att se några filmer på svenska som egentligen är på annat språk!
29 jul, 2011 21:10 |
|
LoonyLunaLovegood
Elev |
Jag verkligen HATAR dubbade filmer. Dom låter så dumt då xD
HARRY POTTER WILL NEVER END. 29 jul, 2011 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LoonyLunaLovegood: Jag verkligen HATAR dubbade filmer. Dom låter så dumt då xD Jag och min kompis satte på HP4 på svenska och höll på att garva ihjäl oss för vi tyckte de lät så knäppa. 29 jul, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Det låter bara falskt! :O
29 jul, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag dör en smula när jag ser på översatt.. så det är något man undviker..
29 jul, 2011 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen