Nightmare här ^^
Forum > Off Topic > Nightmare här ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nightmare
Elev |
Tja Hogwarts!
men iaf så är jag ny här hoppas att jag trivs i slytherin ^^ jag är eran mardröm so beware ... (heh) jag är också en varg fast mer mörk och större ... i've got the power of darkness jag är på Voldemorts sida ^^ mohaha i'm evil! (gärna) han heter inte du-vet-vem ... elr ni-vet-vem höhö ^^ iaf ... så bryr jag mig inte så mycket men en sak ... jag gillar inte så mycket Light -.-' BYE! det var allt! Kalla mig : Night Jag är den som ni kan lita på mest ;) 31 maj, 2010 20:40 |
|
Cyachi
Elev |
Haha eh, hej, eller något?
"jag är eran mardröm ^Det hoppas jag verkligen att du inte är. >: 31 maj, 2010 21:05 |
|
MattiasD
Elev |
Som sagt varmt välkommen! Trevligt att du kan göra nya trådar.
Flytta tråden till off topic kanske? 31 maj, 2010 21:09 |
|
Eriskay
Elev |
Flyttar mycket riktigt tråden till Off Topic då den inte har nåt med HP att göra. Tänk på att starta trådar i rätt forum i fortsättningen.
För övrigt, välkommen! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 1 jun, 2010 08:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hallååå
without something there is no nothing 1 jun, 2010 17:42 |
|
EvilMe
Elev |
Woho!
Jag är den första som skriver på 5 år! Potterhead på högsta grad 31 jul, 2015 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen