Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Riddiculus
Elev |
Hejsan :]
Tänkte starta en liten chatttråd, som man kan komma in till och prata i lite då och då, tihi. Vad gör ni då :] ? (Bara så man får igång tråden) 25 jul, 2011 22:46
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-28 kl. 13:58
|
|
jan
Elev |
har en tjänsla av att det bara kommer att leda till spamm
Skicka ett meddelande till någon i stället Och chatta via det Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
25 jul, 2011 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-07-25 kl. 22:58
|
|
childhoodlight
Elev |
Jag tror faktiskt inte att det kommer leda till spam och anser nästan att en sådan här chatt behövs där man kan prata om allting mellan himmel och jord.
25 jul, 2011 22:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Isånafall, ang. spammet, ifall någon börjar spamma, då tycker jag att vi kan ha den här tråden i quidditchplanen
![]()
25 jul, 2011 22:57 |
|
Salem
Lärare |
Jag håller med
Jag ligger med datorn på min mage & den bränner mig.. Är trött & ska upp tidigt imorn & åka ut till Vaxholmen.. är i stockholm atm.. så.. That's what im doing, ni då?
25 jul, 2011 22:58 |
|
Knizzlare
Elev |
25 jul, 2011 22:59 |
|
Borttagen
|
Så.. har det hänt något spännande eller annorlunda i era liv nyligen?
Det har det för mig.. Eller nej, inte alls spännande och inte heller annorlunda. Men jag har gått och blivit allergisk mot något slags gräspollen, which sucks :o 25 jul, 2011 23:02 |
|
Knizzlare
Elev |
25 jul, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
Vad gjorde ni för skojigt då? :>
25 jul, 2011 23:04 |
|
Knizzlare
Elev |
25 jul, 2011 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen