Quidditch! :D
Forum > Off Topic > Quidditch! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Idag skiner solen och jag ska träna quidditch med fina vänner!
När gillar ni att träna quidditch? without something there is no nothing 30 maj, 2010 10:52 |
|
MattiasD
Elev |
Har faktiskt aldrig gjort det förut så jag kan inte svara på det.
30 maj, 2010 10:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
:o du borde! Snart är det ju SM och då måste man vara tränad!
without something there is no nothing 30 maj, 2010 10:55 |
|
Elintjejkast
Elev |
Alltid. Kl 14 på söndagar är dock allra bäst, för då har vi schemalagd träning med JJ.
30 maj, 2010 17:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
Naaaaaajs.
without something there is no nothing 30 maj, 2010 17:22 |
|
cafeconleche
Elev |
Always! Fast det är allra mysigast när det regnar
Jämtnörd och Jägermeister! 30 maj, 2010 17:48 |
|
MattiasD
Elev |
Svårt att träna när man inte har någon att träna med...
30 maj, 2010 17:56 |
|
Cyachi
Elev |
30 maj, 2010 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag ska träna/spela nästa helg
30 maj, 2010 18:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ni andra får skaffa er lag :o ragga upp några spelare!
without something there is no nothing 30 maj, 2010 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen