Vilka älskar Italiensk glass?
Forum > Off Topic > Vilka älskar Italiensk glass?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas
Elev |
Just det
29 maj, 2010 20:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det är okeeej men jag är inte så förtjust när det är så sorbet-igt
without something there is no nothing 29 maj, 2010 20:42 |
|
leumas
Elev |
det finns dom sorter som inte så sorbet-iga, förra året när jag var i venedig så åt jag glass hela tiden
29 maj, 2010 20:55 |
|
xLord
Elev |
Stracciatella är underbart
Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. 30 maj, 2010 10:04 |
|
Rictusempra
Elev |
30 maj, 2010 10:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då är det godare med svensk glass.
without something there is no nothing 30 maj, 2010 11:30 |
|
Cyachi
Elev |
Italiensk glass = ♥
31 maj, 2010 19:28 |
|
MattiasD
Elev |
Det är nice!
31 maj, 2010 19:32 |
|
Borttagen
|
JAG! Vi har världens underbaraste glassbar i Lund
31 maj, 2010 20:30 |
|
Cyachi
Elev |
Glass kommer väll tillochmed från Italien? Eller är jag helt ute och cyklar nu? xD
31 maj, 2010 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen