Ojsan O:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loja
Elev |
Igår ramlade jag in i en bokhylla hemma och fick VÄRSTA bulan och VÄRSTA lilla jacket!!! det gjorde jätteont och det är fruktansvärt synd om mig!!!!
Och gissa? det gör ont. Men i morgon ska jag på gröna lund med li, canistra, erfa, mindgames(heterhondethärellervad?)och Eriskay och andra som jag inte kommer ihåg! Var har ni ont i dag, mugglis? och vad är ni glada för? 27 maj, 2010 11:23 |
|
Eriskay
Elev |
Jag har inte ont men är TRÖTT.
Jag är glad för imorgon ska jag gå på gröna lund!!! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 27 maj, 2010 12:29 |
|
Loja
Elev |
Är det skolan som orsakar trötthet som vanligt, nu igen? DDDD:
JAAAA! Gröna lund och rosa sockervadd och jaaa! 27 maj, 2010 14:00 |
|
MattiasD
Elev |
Jag är glad för att min lektion blev lyckad och att jag har ledigt i morgon från skolan. 27 maj, 2010 16:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
STACKARS LILLASYSTER!!! ♥
Jag är glad för vi har varit på gröna lund idag!!!! untzunzuntz ni är fett bäst ♥ without something there is no nothing 29 maj, 2010 01:39 |
|
Loja
Elev |
Skrivet av MattiasD: Jag är glad för att min lektion blev lyckad och att jag har ledigt i morgon från skolan. Alltså nu blev jag ledsen. värsta dissen ju DDDD: Bryr du dig inte om mitt huvud? Skrivet av Li: STACKARS LILLASYSTER!!! ♥ Jag är glad för vi har varit på gröna lund idag!!!! untzunzuntz ni är fett bäst ♥ JA DET VAR BÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST JU! 29 maj, 2010 01:47 |
|
MattiasD
Elev |
Förlåt jag fokuserade mer på frågorna. Självklart bryr jag om ditt huvud. Stackars dig.
29 maj, 2010 09:14 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
5 dec, 2011 17:12 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av ginny hanna weasley: ta ine upp gamla rådar.stakarn själv snubblade jag i gruset och fick ett skrubbsår inte så märkvardik 5 dec, 2011 17:14 |
|
Borttagen
|
halsen! Bläää!
5 dec, 2011 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen