Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+13


Titel: Draco♥Hermione??
Språk: Svenska
Typ av text: Fanfiction
Antal kapitel hittills: 0
Färdigskriven: Nej
Rating: PG-10
Beskrivning: Hermione går 4 året på Hogwart skola och fått upp ögonen för en person hon verkligen inte borde ha fått upp ögonen för. Den hjärtlösa Slytherin pojken Draco Malfoy!
Vad kommer Harry att säga om han får reda på det och hur ska hon säga till Ron att hon bara gillar honom som vän??

Mera? Ska jag börja eller inte?

11 jul, 2011 16:54

Borttagen

Avatar


Ja, börja nu!

11 jul, 2011 16:59

Katla
Elev

Avatar


Wee, Dramione! (Hatar det, men älskar fanfics om det! ;D) Börja börja börja NU!

♏︎

11 jul, 2011 17:00

Borttagen

Avatar

+5


PS: Skriver i jag-form.
----------------------------
Jag satt ensam nere vid sjön. Klockan hade passerat 4 och lektionerna var slut för idag. Harry och Ron satt uppe i sällskapsrummet och tog igen sina läxor som jag redan var färdig med.
- Hermione? jag tittade upp och såg Ginny.
- Hej Ginny! Sett dig ner
Hon sjönk smidigt ner.
- Läget?
Jag log mot min vän.
- Bara bra! Själv?
Hon log sorgset.
- Sådär. Harry gjorde slut!
Jag tappade boken jag höll i.
- VA? VARFÖR DET? skrek jag förvånat.
Ginny och Harry hade ju varit så kära?
Hon började snyfta.
- Ja han älskar Cho Chang!
Jag la armarna om Ginny.
- Shyy! Hon slutade att gråta efter ett tag.
- Jag går tillbaka! Vi ses!
Ginny reste sig och gick men jag satt kvar. Ensam igen.
- Granger! jag tittade upp och mina värsta misstankar blev sanna.
- Malfoy!
- Jag såg vad du gjorde. Snällt att trösta Mini- Vesslan efter att Potter gjort slut!
Jag suckade.
- Lämna mig ifred Malfoy!
Han skrattade.
- Tänk om jag inte vill det då?
jag tittade förvånat upp. Han log inte spydigt utan... varmt!
Jag reste mig upp, skakade på huvudet och började gå tillbaka till slottet.
Väl uppe i sällskapsrummet gick jag upp till sovsalen för att lämna väskan. Det var då jag upptäckte det.
Min stav är borta!

Mera? Vart tog staven vägen?

11 jul, 2011 17:07

Verisen
Elev

Avatar


*Oooo* spännande slut
zazza

11 jul, 2011 17:36

Fjortis
Elev

Avatar


bra

Trombones do it louder

11 jul, 2011 17:42

Katla
Elev

Avatar


*BEVAKA BEVAKA BEVAKA* Mer nu. Så bra! Mer NU!

♏︎

11 jul, 2011 17:44

Borttagen

Avatar


Nu vill vi veta fortsättningen. x)

11 jul, 2011 17:54

Lilla ugglan piggelin
Elev

Avatar


MMMMMMMMERRRRRRRRRRR!
*bevakar*

“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars)

11 jul, 2011 18:44

Slytherinofc
Elev

Avatar


*bevakar* :'D

Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥

11 jul, 2011 19:29

1 2 3 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.