Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Långhelg

Forum > Off Topic > Långhelg

1 2 3 4
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar

+1


Jag älskar verkligen långhelgerna och lov! Det enda som inte är så bra att jag får en vana att vakna framåt ett på dagen. Puhuhuhu.. Inte bra. (Har ställt klocka nu)

När vaknar ni när ni har lov?

15 maj, 2010 10:22

Owlie
Elev

Avatar


Jag vaknade nu

15 maj, 2010 10:24

Oskan
Elev

Avatar


Vid 10-tiden, vill inte sova bort hela dan, men vill ändå ligga och dra mig

"May the force be equal to mass times acceleration"

15 maj, 2010 10:36

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag brukar försöka gå upp runt 9, halv 10 vilket ändå är en extrem sovmorgon då jag går upp klockan 6 i vanliga fall så skönt!

without something there is no nothing

15 maj, 2010 10:38

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Jag brukar försöka gå upp runt 9, halv 10 vilket ändå är en extrem sovmorgon då jag går upp klockan 6 i vanliga fall så skönt!


Haha, najs Fast jag går liksom upp kvart i sex varje morgon och på helgerna halv ett. What?! liksom...

15 maj, 2010 11:01

Li
Biträdande rektor

Avatar


Min kropp klarar inte sånt XD vaknar liksom automatiskt och vill inte somna om runt 9. suger lite ibland om man suttit uppe sent :o

without something there is no nothing

15 maj, 2010 11:05

dani
Elev

Avatar


Hahaha, ja, det förstår jag! Gick och lade mig halvtvå imorse, so I get your point...

15 maj, 2010 11:06

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag gick nog också och lade mig typ då tror jag :o det är dryyyygt. haha.

without something there is no nothing

15 maj, 2010 11:09

dani
Elev

Avatar


Hahah. Jaa! Men man satt liksom och lyssnade på musik mm.. Vad gör ni om kvällarna egentligen?

15 maj, 2010 14:50

xLord
Elev

Avatar


Det beror på vart jag är någonstans. Om jag har lov och är ute med båten, eller i min sommarstuga så går jag upp halv 8 8. För man kan ju inte missa en hel dag liksom bara för man lägger sig efter 12 .

Men om man är hemma är det väll kanske inte lika noga om man inte ska göra något så 10 kanske

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

15 maj, 2010 14:55

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Långhelg

Du får inte svara på den här tråden.