VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE
Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Inte riktigt okej mugglis.
without something there is no nothing 14 maj, 2010 11:31 |
|
MattiasD
Elev |
Det är ju tidigt de flesta sover nog. Jag är inaktiv för att jag sitter i muggarportalens andra chatt som jag "gjorde" för 1 min sedan. http://webchat.freenode.net/?channels=mugglarportalen
Den borde fungera för dig? 14 maj, 2010 11:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
Klockan är ju halv 12
Oooh chatt! without something there is no nothing 14 maj, 2010 11:36 |
|
MattiasD
Elev |
Testa chatten!
14 maj, 2010 11:37 |
|
Li
Biträdande rektor |
-testar-
without something there is no nothing 14 maj, 2010 11:39 |
|
MattiasD
Elev |
Du försvann? :O
14 maj, 2010 11:59 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nej du försvann :o
without something there is no nothing 14 maj, 2010 12:04 |
|
MattiasD
Elev |
Ja, det var för att jag skulle testa om den var rosa när jag uppdaterade den. Sen kom jag tillbaka men då var du försvunnen.
14 maj, 2010 12:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av MattiasD: Ja, det var för att jag skulle testa om den var rosa när jag uppdaterade den. Sen kom jag tillbaka men då var du försvunnen. aha :o jag trodde du lämnade mig. haha. without something there is no nothing 14 maj, 2010 12:10 |
|
Cyachi
Elev |
Nu är det jag som dör av tristess istället. D:
15 maj, 2010 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen