nya spel
Forum > Mugglarportalen > nya spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hej alla
jag har tänkt att man borde ha flera spel och man ska använad trollstavarna som ett spela jag har tänkt på det går till så här att man kan vara Harry, Ron, Hermione, Neville, Luna eller Dumbeldore och man ska kämpa mot Ni-Vet-Vem eller en av dödsätare och man ska ha en trollstav om man inte har så får man använad låne trollstav som man bara kan använda i spel man kan köra Online men man kan bara vara 12 spelare om man spelar online mot 12 onda dödsätare ifall man dör så får man börja om där man ligger. poäng: man ska få galloner om man bsegrar en dödsätare så får man 2 galloner om man besegrar mot Ni-Vet-Vem så får man 6 galloner om man kör online och de goda vinner så får var och en 1 gallon och det här spelet borde vara svår hoppas ni gillade dena inlägg kom gärna och ge förslag eller ider om nya spel och kommentera gärna vad ni tycker om deta inlägg hoppas ni svarar 23 jun, 2011 20:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Det är ett bra förslag!
![]()
24 jun, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
ja det är sant man borde ha en expert som borde göra deta spel
24 jun, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja det är sant man borde ha en expert som borde göra deta spel Erfa är ju lite av en expert på sånt som har med datorer att göra. Tror jag, han har ju liksom programerat denna sida. 24 jun, 2011 21:18 |
|
jojjo_9511
Elev |
Det var en bra idé, men jag tycker att man borde kunna göra en egen gubbe och ha som både profilbild och spela med
25 jun, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
Ja jag tycker också det borde finnas mer spel
25 jun, 2011 20:05 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Skrivet av jojjo_9511: Det är en jätte bra ide.Det var en bra idé, men jag tycker att man borde kunna göra en egen gubbe och ha som både profilbild och spela med Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
26 jun, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
faktisk så borde man göra sin egen gubbe det har du rätt i jag tänkte alldrig på tack
och så borde man välja vilket plats som man ska ha kriget som tex hogwarts, hogsmaed det finns mm platser 27 jun, 2011 13:46 |
|
amoriiii
Elev |
super bra ide
7 jul, 2011 23:34 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av dr.severus snigelhorn: Skrivet av jojjo_9511: Det är en jätte bra ide. Det var en bra idé, men jag tycker att man borde kunna göra en egen gubbe och ha som både profilbild och spela med Håller med, det låter iallafall som en bra idè
7 jul, 2011 23:46 |
Forum > Mugglarportalen > nya spel
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen