Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Söndagsångest

Forum > Off Topic > Söndagsångest

1 2 3
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Brukar folk här få söndagsångest? Ni vet, ångest över att ännu en vecka har gått, att en ny börjar, och att man inte hinner göra nåt?

8 maj, 2010 09:39

Borttagen

Avatar


Jag har ångest för alla dagar! Men jag har hört att söndagar ska vara extra vanligt bland befolkningen i stort. Men saken är ju den att livet hittills inte har gått under pga något man inte hunnit göra, så det är väl bara att fortsätta leva.

8 maj, 2010 09:40

Borttagen

Avatar


Söndagar är typ enda dagen jag inte har ångest!

8 maj, 2010 12:11

Erfa
Rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Söndagar är typ enda dagen jag inte har ångest!

Söndagar känns alltid bra när man spelar i Solitary Snape! Laggen liksom!

8 maj, 2010 12:13

Apple
Elev

Avatar


ja! jag får ofta lite söndags ångest. Så mycket man borde göra...sista lediga dagen på en vecka. åh, hate it.

8 maj, 2010 12:16

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jaa eller i alla fall nuförtiden, det här, oj helgen är redan slut en ny vecka börjar aaah. typ.

without something there is no nothing

8 maj, 2010 12:23

dani
Elev

Avatar


Haha, OK, så det är alltså lite blandat. Själv tycker jag att söndagar är ganska lugna och sköna. Perfekt för att skriva, fota, gå en promenad eller så. Och plugga, haha.
För många av mina kompisar har väldigt mycket ångest på söndagar...

8 maj, 2010 12:24

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Erfa:
Skrivet av Borttagen:
Söndagar är typ enda dagen jag inte har ångest!

Söndagar känns alltid bra när man spelar i Solitary Snape! Laggen liksom!


Laggen är bäst!
Dom borde skaffa sig en ny slogan:
Laggen - Bättre än Stockvik

8 maj, 2010 15:02

Cyachi
Elev

Avatar


Mja, mer måndagsångest. o:

8 maj, 2010 16:38

Smuuli Tee
Elev

Avatar


Jag får mer ångest på torsdagar, för att jag inser att veckan snart är slut och det blir bara färre veckor kvar tills jag måste återvända till Sverige och verkligheten igen... På söndagar brukar jag vara ganska lugn, eller kanske ha lite ångest för att jag inte hunnit vila upp mig ordentligt under helgen.

but then again you were lost from the start

8 maj, 2010 19:16

1 2 3

Forum > Off Topic > Söndagsångest

Du får inte svara på den här tråden.