LÄS DETTA!! :-)
Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Harmlöse Harry
Elev |
HEJSAN SVEJSAN I DEN FÖRBJUDNA SKOGEN! :-)
jag är som ni kanske märker då ni inte sett mig tidigare ny här. jag älskar harry och hans gäng!!!! önskar att jag vore trollkarl satt faktiskt och väntade på att få ett brev när jag var 11 och jag har nästan kommit över det. jo jag skulle tycka det va kul att få lite nya vänner här så skicka gärna ett ugglebrev till mej Om ni vill så presentera gärna en liten snutt av er själva här!! skulle va roligt å veta lite om er så kan jag berätta lite om mej själv om nån vill veta :-) "Det är en kvastkäpp", sade han och slängde tillbaka den till Harry med ett blandat uttryck av elakhet och avund i ansiktet. MITT FAVVOCITAT FRÅN ALLA BÖCKERNA!!!! *nickar instämmande* 7 maj, 2010 23:06 |
|
MattiasD
Elev |
Välkommen!
Om mig: Namn: Mattias Dahlberg Internet namn: MattiasD Irl smeknamn: Dahlberg Ort: Axvall Ålder snart 16 Är inte medlem på någon annan hp sida då de inte uppfyller mina krav. Var ju medlem på hogwarts.nu ofc. Utbildning: Går i nian, vill komma in på musiklinje i Skövde. För övrigt tränar jag orientering och friidrott och driver mugglarportalens radio... 7 maj, 2010 23:24 |
|
Harmlöse Harry
Elev |
Hej Mattias! Vad roligt du svarade och skrev lite om dej själv :-)
Jag va också medlem på hogwarts.nu!!! min favvissida genom tiderna ♥ saknar den så... håller tummar stora som hagrids att du kommer in på musiklinjen i skövde!!! "Det är en kvastkäpp", sade han och slängde tillbaka den till Harry med ett blandat uttryck av elakhet och avund i ansiktet. MITT FAVVOCITAT FRÅN ALLA BÖCKERNA!!!! *nickar instämmande* 7 maj, 2010 23:57 |
|
Eriskay
Elev |
Flyttade denna tråd till Off Topic då den egentligen inte har något med HP att göra. Tänk på att posta trådar i rätt forum i fortsättningen så blir alla glada.
Hej förresten, kul med fler medlemmar! Vi har ett wrock-band som fungerar på ungefär samma sätt. XD Välkommen! Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 8 maj, 2010 13:37 |
|
Leothil
Elev |
Hej på dig!
This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com 8 maj, 2010 14:00 |
|
dani
Elev |
Jag är dani, och är ett riktigt HP-fan. Jag älskar att fota och sjunga, allt som har med musik att göra. Att läsa är också ett stort intresse, och jag älskar att skriva, t.ex. HP-fanfics, haha...
Mugglarportalen är bra! 8 maj, 2010 15:33 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag heter Li och jag tycker om HP och massa annat fast mest tycker jag om Jonas Brothers tror jag, men HP är jättejättejätteviktigt för mig och på fritiden spenderar jag väldigt mycket tid på att hålla ordning och reda på fefo.se som är uppföljaren till hogwarts.nu, skapad av Henrik Skotth
without something there is no nothing 8 maj, 2010 15:41 |
|
Salem
Lärare |
Tja, ja då får jag åxå vara lite småkul. Jag heter Noaaah och jag bor i kära skåne, är stort HP fan, men jag gillar åxå annan fantasy, jag är 13 men jag lever än
8 maj, 2010 16:01 |
|
Cyachi
Elev |
Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn?
Jag är iaf en tjej på 15 år som är HELT galen i HP. Såg min första HP-film när jag gick i ettan, men blev "beroende" först efter att jag läst den första boken när jag gick i tvåan. Blev precis som du förkrossad över att jag inte fick ett brev på min 11-årsdag. Förutom HP så gillar jag Japansk popkultur. 8 maj, 2010 16:31 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Cyachi: Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn? Han heter Harmlöse Harry 10 maj, 2010 09:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen