Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LÄS DETTA!! :-)

Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)

1 2
Användare Inlägg
Harmlöse Harry
Elev

Avatar

+2


HEJSAN SVEJSAN I DEN FÖRBJUDNA SKOGEN! :-)

jag är som ni kanske märker då ni inte sett mig tidigare ny här. jag älskar harry och hans gäng!!!! önskar att jag vore trollkarl satt faktiskt och väntade på att få ett brev när jag var 11 och jag har nästan kommit över det. jo jag skulle tycka det va kul att få lite nya vänner här så skicka gärna ett ugglebrev till mej

Om ni vill så presentera gärna en liten snutt av er själva här!! skulle va roligt å veta lite om er så kan jag berätta lite om mej själv om nån vill veta :-)

"Det är en kvastkäpp", sade han och slängde tillbaka den till Harry med ett blandat uttryck av elakhet och avund i ansiktet. MITT FAVVOCITAT FRÅN ALLA BÖCKERNA!!!! *nickar instämmande*

7 maj, 2010 23:06

MattiasD
Elev

Avatar

+2


Välkommen!

Om mig:
Namn: Mattias Dahlberg
Internet namn: MattiasD
Irl smeknamn: Dahlberg
Ort: Axvall
Ålder snart 16
Är inte medlem på någon annan hp sida då de inte uppfyller mina krav. Var ju medlem på hogwarts.nu ofc.
Utbildning: Går i nian, vill komma in på musiklinje i Skövde.
För övrigt tränar jag orientering och friidrott och driver mugglarportalens radio...

7 maj, 2010 23:24

Harmlöse Harry
Elev

Avatar


Hej Mattias! Vad roligt du svarade och skrev lite om dej själv :-)

Jag va också medlem på hogwarts.nu!!! min favvissida genom tiderna ♥ saknar den så...

håller tummar stora som hagrids att du kommer in på musiklinjen i skövde!!!

"Det är en kvastkäpp", sade han och slängde tillbaka den till Harry med ett blandat uttryck av elakhet och avund i ansiktet. MITT FAVVOCITAT FRÅN ALLA BÖCKERNA!!!! *nickar instämmande*

7 maj, 2010 23:57

Eriskay
Elev

Avatar


Flyttade denna tråd till Off Topic då den egentligen inte har något med HP att göra. Tänk på att posta trådar i rätt forum i fortsättningen så blir alla glada.

Hej förresten, kul med fler medlemmar! Jag heter Anna och älskar Harry Potter. Jag pysslar med den här sidan tillsammans med Erfa som gör det mesta av det tekniska. Min roll är att fixa med innehållet på sidan, som texterna om elevhemmen, reglerna, pollar och så vidare, samt att sparka på honom så att den uppdateras.

Vi har ett wrock-band som fungerar på ungefär samma sätt. XD

Välkommen!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

8 maj, 2010 13:37

Leothil
Elev

Avatar


Hej på dig! Jag heter Frida och har varit ett troget HP-fan sedan...hmm. Jag minns inte längre hur länge jag har hållit på med det här. Jag bor i Finland men hänger på flera svenska HP-sidor eftersom svenska trots allt är mitt modersmål. På internet är jag mest känd som Leothil, som har varit mitt alter ego sedan jag var elva ungefär. Jag studerar telekommunikation vid Aalto universitetets Tekniska Högskola och hoppas att jag kommer att lära mig lite mer om datorer under min studietid. Just nu sitter jag faktiskt på ett LAN som ordnas av Teknologföreningens underförening TäfLAN.

This is who I am: Escapist, paradise seeker. http://oneofthewilds.blogspot.com

8 maj, 2010 14:00

dani
Elev

Avatar


Jag är dani, och är ett riktigt HP-fan. Jag älskar att fota och sjunga, allt som har med musik att göra. Att läsa är också ett stort intresse, och jag älskar att skriva, t.ex. HP-fanfics, haha...
Mugglarportalen är bra!

8 maj, 2010 15:33

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag heter Li och jag tycker om HP och massa annat fast mest tycker jag om Jonas Brothers tror jag, men HP är jättejättejätteviktigt för mig och på fritiden spenderar jag väldigt mycket tid på att hålla ordning och reda på fefo.se som är uppföljaren till hogwarts.nu, skapad av Henrik Skotth är trolldomsminister där untzuntzuntz.

without something there is no nothing

8 maj, 2010 15:41

Salem
Lärare

Avatar


Tja, ja då får jag åxå vara lite småkul. Jag heter Noaaah och jag bor i kära skåne, är stort HP fan, men jag gillar åxå annan fantasy, jag är 13 men jag lever än

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

8 maj, 2010 16:01

Cyachi
Elev

Avatar


Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn?

Jag är iaf en tjej på 15 år som är HELT galen i HP. Såg min första HP-film när jag gick i ettan, men blev "beroende" först efter att jag läst den första boken när jag gick i tvåan. Blev precis som du förkrossad över att jag inte fick ett brev på min 11-årsdag.
Förutom HP så gillar jag Japansk popkultur.

8 maj, 2010 16:31

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
Hej (Hemlöse Harry?)! Nej, men du kanske inte vill kallas det. Har du något smeknamn?


Han heter Harmlöse Harry

10 maj, 2010 09:25

1 2

Forum > Off Topic > LÄS DETTA!! :-)

Du får inte svara på den här tråden.