Elevhemstävlingen har fnatt?!
Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen har fnatt?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Asså nu är det helt cp? ska man bara upp i 100 points nu eller? vinner man sen, för då är det hur fult som helst ju ?
4 maj, 2010 21:32 |
|
MattiasD
Elev |
Vad har du fått det ifrån?
4 maj, 2010 21:35 |
|
Salem
Lärare |
Är det bara min?
Min mätare är jätte högt upp, Gryffindor liggger nästan högst upp enligt mätaren :O
4 maj, 2010 21:43 |
|
MattiasD
Elev |
Kan du printa?
För mig leder gryffindor. Edit: När någon har fått 100 poäng kommer de minska och toppen kommer ligga på 1000. Just nu är toppen 100. 4 maj, 2010 21:46 |
|
Salem
Lärare |
5 maj, 2010 07:47 |
|
Erfa
Rektor |
Alltså timglasen kan inte bli fulla! När det är typ 10% kvar i den mästa byts de ut så att max är 1 000, skulle man komma upp i det byts max till 10 000. Osv!
5 maj, 2010 09:01
Detta inlägg ändrades senast 2010-05- 5 kl. 15:15
|
|
Salem
Lärare |
5 maj, 2010 15:12 |
|
harrypotter87
Elev |
7 jul, 2012 22:05 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av harrypotter87: vad har du som forums signatur? Snälla dra inte upp en sån gammal tråd. Bara så att du vet men ibalnd så glömmer man att kolla det ~MY TUMBLR~ 7 jul, 2012 22:13 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av harrypotter87: vad har du som forums signatur? Skicka ett pm till honom ifall du undrar. Tråden är gammal, löst och går off topic. *Låser tråden* "May the force be equal to mass times acceleration" 7 jul, 2012 23:43 |
Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen har fnatt?!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen