Ny Hufflepuff medlem
Forum > Off Topic > Ny Hufflepuff medlem
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Spellmaster
Elev |
Efetrsom ingen verkar vara aktiv just nu presenterar jag mig själv: Hej.
Då var vi klara med formaliteterna. Jag beskriver mig själv som rolig, målmedveten och någorlunda begåvad. Jag är (Antagligen) under 15 när ni läser det här. (Det får vi verkligen hoppas.) Jag går ofta under nicket, aliaset (Ali-Aset?) ZOOK. 28 mar, 2008 20:45
Detta inlägg ändrades senast 2008-05-18 kl. 19:03
|
|
Erfa
Rektor |
Aha... välkommen! Den här sidan har varit lite död ett tag ja... jag började jobba på uppgraderingen till Kusinfilm, när den blev klar glömde jag liksom bort den här.
5 apr, 2008 09:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: Första tråden i Off Topic forumet :O Vad onödigt att ta upp en så gammal tråd! 30 okt, 2011 13:11 |
|
Salle
Elev |
30 okt, 2011 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen