MUSE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amanda Lawrence
Elev |
Har tittat igenom forumet men inte hittat en tråd om detta fantastiska band? Kanske letade dåligt MEN jag kan inte vara den enda här som fullkomligt älskar dem?
Jag vill ha en muse tråd att fangirla i ju :'D Nån favorit låt? Sett dem live? Bästa med dem osv, låt oss anlända till panic station tillsammans? Don't waste your time or time will waste you 29 mar, 2016 18:43 |
|
Hinny
Elev |
Har hört några låtar bara (Psycho, supremacy, feeling good, Stockholm syndrome) men älskar det so far! Första låten jag hörde var Stockholm syndrome konstigt nog. på ensemblegruppen i skolan (idk om andra har ens, orkar int förklara) är det några som ska spela starlight med muse, fangirlade lite när jag fick höra det haha
![]()
29 mar, 2016 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen